Bölüm1

148 21 4
                                    


asyanin giydiği elbise 👆👆👆👆👆👆👆👌

bölüm şarkısı: ariana grande - side to side  👈medyada var

"Ben âğlarken zevk alanlar gülmemle kudursunlar.😉"

●●●

"Asya kalk hadı öğlen oldu uykucu tavuk" ah! öğlen olmuşmuş. Tabi canım tatilde de asya' ya rahat yok "anne tatil!"    "saat 1'e kadar uyu hala tatil diyo hanımefendi " o kadar uyudum mu ya ben hayır be o kadar uyumuş olamam ya biz arkadaşlarla buluşcaktık 1'de inanamıyorum  ağlıycam şimdi, berk de gelcekti dün o kadar heyecanlanmıştım "anne yalan de ya anne yalan de?" " bak hala duruyor hadi kalksanaaağğ kahvaltı yapıcaz daha hadi"  hemen sinirle yataktan popo üstü yere çakılınca artık gözyaşlarımı tutamadığımı farkettim. hem buluşmayı kaçırmıştım hem de canım popom. ah! ne saçmalıyorum ya  hemen evden çıksam iyi olacaktı.
     Kalktım ve aynadaki görüntumle karşılaşmış bulundum. öğgggg!  bu ben miyim ya? tabi makyajımı temizlemeyip yatarsam bi de sabah sabah ağlarsam olacağı bu. Hemen aynadaki iğrenç görüntümden gözümü ayırıp saate baktım "ah! anneee! anne niye yalan söylüyon ki ben zaten kalkardım bu kadar maceraya ne gerek vardı ?"  inanmıyorum ya saat 11 di. sevinsem mi sinirlensem mi bilemedim şimdi neyse şimdi hiç buna kafa yoramıycaktım çünkü anneme bunun hesabını sormam gerekiyordu evet Asya başkan! bunun intikamını alman lazım. sonunda odadan çıkmayı başardığımda annem sofrayı kuruyordu ve evet çaylar tezgahta. intikam için sadece annemin çayına tuz koymakla yetindim. "kız niye öyle pis pis gülüyorsun. ah Asya yine ne yaptın çocukluğundan beri her yaramazlığında böyle gülersin" of! sanırım elimde tuzla yakalanmıştım. " tuz yiyordum" "ne saçmalıyorsun Asya kafayı mı yedin yavrum?" ne saçmalıyorum sahiden ya ben kafayı yediğime dair şüphelerim artmaya başlamıştı gerçekten. Salak Asya! zaten yalan söylemeyi hiç beceremedim ve aynı şekilde şuan da. "kızım cevap versene tuz yemek nerden çıktı? " Hadi bi yalan daha  Asya "annecim tuzu yemekler dışında yemenin çok faydalı olduğunu düşünüyorum sabaha kadar düşündüm ve bu karara vardım " bunu dememeliydim bence çünkü annem yüzüme deliymişim gibi bakmaya başlamıştı ah anne öyle bakma , annem saçımı okşayarak "yavrum çocukken ben senin kafana çok terlik fırlatmıştim sanırım şuan onları çekiyorsun " hı? annem sanırım gerçekten deli olduğumu düşündü "anne ya kapatalım ya ne tuzmuş hadi cok acıktım ne var ki yemekte? " annem ters ters bakarak omlet dediğinde göğsüme bir öküz oturdu. kaşlarımı kaldırarak  "yumurta? " annem yumurta konusu açıldığında hep bilgin tavrına takılır ve faydalarindan bahsederdi ve yine o tavrı takılarak  "yumurta-"demeden  annemin sözünü keserek "anne tamam yumurta yemediğim için boyum kısa kaldı bence uzatmadan sofraya geçelim ne dersin annoşum?" dedim ve annemin cevabını almadan sofraya geçtim. ya yine mi yer masası. babam yer masasında yemeyi sevdiği için yerde yerdik hep. ya yalan değilmiş yumurta varmış. obur abim herşeyi  yerdi tabi yumurta da yarılanmış zaten."buğra biraz az yesen diyorum. annemle ben yesem biraz da, babam çeyreğini diğer tarafları da sen yiyorsun şu halime bak incecik kaldım " önce babamın ters bakışlarına maruz kaldım ve abim bu lafımdan sonra önce baklavalalarını gösterdi ve sonra "ben kilo almıyorum canım ama sen  yemediğin! halde yani gerisini söylemiyim. " ya bu şimdi benim kilomla mı dalga geçmişti işte ben buna takarim " ben çıkıyorum ya! " annem hemen " ne yedin ki hemen 'bon cokoyorom' diyorsun. " "yiyecek bişey mi kaldı Allah aşkına annecim" babam yine baba tavrını takılarak "her gün nereye gidiyorsun kızım bu ne böyle biraz da evde otur. hem kim bu arkadaşlar?" evet benim babam öyle dizilerdeki kızların babaları gibi serbest değil. " kız arkadaşlarımla buluşcam baba." gıcık abim " baba erkeklerle buluşuyodur bi şunun tipine bak  ahlaklı kız tipi var mı?" bu neydi şimdi, gerizekalı "Ahhhh!" diyip hemen odama geçip kapımı sertçe kapattım. abi diye bir varlık niye vardı ki sanki.

        Hemen dolabımı açıp içinden uzun siyah günlük bir elbise çıkardım ve üstüme geçirdim saçım zaten dalgalı olduğu için sadece taradım ama hala sinirli olduğum için  saçlarımı yoluyordum. ağzımdan bir inleme sesi çıkardığımda içeri annem girmişti ve yanıma yaklaşıp aynadaki yansımamda  tam arkama geçip saçlarımı narince  taramaya başladı. o saçlarımı tararken ben de bordo mat rujumu sürmeye odaklanıyordum . annem birden sessizliği bozup "kızım bu arkadaşlar arasında erkek yok değil mi?" sesindeki şefkati hissettim. ama ona gerçeği söyleyemezdim. "annecim merak etme bana güven lütfen hepsi kız" hayır tabiki çoğu erkek. "kızım benim sana güvenim tam." birden annem saçımı çektiğinde "Anneeeee!" annem hafif gülerek " çayıma tuz yiyen biri! yanlışlıkla tuz dökmüş." anneme masum masum baktığımda kahkaha atmaya başladı ben de ona eşlik ettim. bu arada rujumu eyeliner, sürme ve rimelle tamamladım. bu kadar makyaj yeterdi bence abartı hiç güzel değildi tabiki de çünkü ben yeterince güzeldim. annem kapıya yaklaşmış çıkmaya yakınken telefonum çalmaya başladı annem şüpheli şüpheli bakmaya  başladı. olamaz berk arıyo. "Alo elif. nasılsın knk. buluşuyoruz değil mi?" anneme güven hissi vermiştim ki odamdan çıkmıştı. "kızım salak misin benim berk. " "efendim canım" canım mi ben bunu kullanmıştım öylemi? " geliyorsun demi seni alıyım mi" ah bu çocuğu seviyordum " o zaman bizim köşeye gel ben de hemen çıkıyorum."
    

    

      Evden tam çıkacakken babam " kızım paraya ihtiyacın var mı" oley  be ! tabi böyle bi kızla kim küs durabilir ki "aslında biraz versen iyi olur babacım bugün gireceğin ameliyatın yoksa akşam ailecek film izleyelim ne dersin ?"  " maç olursa  hayır demem." bu adamı boğucam ama maçı ben de severdim "film demiştim ama olsun maçta anlaştık. " babamın yanağına öpücük kondurup evden çıktım. ooo babam elli lira vermiş az değil elli lira bu boru  mu? evet o güzel kokulu kişinin arabasi orada duruyordu. niye bana böyle bakıyordu amaan neyse keyfine bak Asya. arabayı hızla bindim" ben geldim!"  "Asya ne saçmalıyorsun gördüm geldiğini. " beni bozmak zorunda mıydı ya neyse cafeye giderken hiç konuşmadık anlaşılan bugün güzel olmayacaktı.

♡♡♡Asya nın özellikleri "ben Asya. 17 yaşında 11. sınıfa giden deli dolu bir kızım. şuan Antalya da yaşıyorum. ailemle aramda fazla kavga olsa da abim de dahil hepsini çok seviyorum. berk de benim hoşlandığım çocuk.  evet hoşlanti dedim.ona aşık olduğumu düşünmüyorum açıkçası. ama onun yanında mutlu hissediyorum. arkadaşım elif. onla iyi anlaşırız çünkü o da benim gibi. sevdiğim seylerse çikolatalı herşey diyim kısacası. siyah kıyafetler giymeye bayılıyorum. ama karanlıktan da çok korkuyorum. kısacası ben kendimi böyle anlatayım zaten yaşadıklarımla siz beni daha iyi taniyacaksiniz.😘"♡♡♡

●●●

ÇIK AKLIMDAN Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin