Sorryyyy, με πήρε ξαφνικά ο ύπνος το βράδυ και δεν το ανέβασα 😢
•>•>•>•>•>•>•>•>•>•>•>•>•>•>•>•>•>•>•>•
<•<•<•<•<•<•<•<•<•<•<•<•<•<•<•<•<•<•<•<《Δεν μπορώ να περπατήσω, Chris. Γαμώτο σου》
《Εσύ φταις. Ας μην προσέβαλες την αντρική μου τιμή.》
《Δεν το έκανα αυτο και το ξέρει. Τουλάχιστον, θα μπορούσες να σταματήσεις στην πρώτη φορά》συνέχισα τα παράπονα.
《Εσύ ήθελες να συνεχίσω》μου θύμισε.
《Να μη με άκουγες》σχεδόν τσίριξα και σηκώθηκα με δυσκολία πάλι από το κάθισμα του αυτοκινήτου.
Ένιωσα να κοκκινίζω ελαφρώς.
《Σ' αγαπάω》μου είπε και ήρθε κοντά μου.
Με το ένα χέρι έκλεισε την πόρτα του αυτοκινήτου με δύναμη και με το άλλο με κόλλησε πάνω του και με φίλησε.
《Ήλπιζα να ήμουν πιο χαρούμενη που θα δεις τα πεθερικά σου》με πείραξε.
Ναι, πολύ αστείο.
《Ποια πεθερικά μου, ρε;》ψιθύρισε θυμωμένη και τον χτύπησα με δύναμη στο μπράτσο.
《Μαζέψου》《Καλά, πλάκα κάνω. Μη δαγκώνεις》
《Θα δαγκώσω, αν χρειαστεί. Άγρια. Κι όχι εκεί που θες και φαντάζεσαι.》απάντησα, κοιτώντας τον δολοφονικά κι εκείνος γέλασε.
Με αγκάλιασε από πίσω, άφησε ένα απαλό φιλί στα μαλλιά μου και προχωρήσαμε έτσι μέχρι την πόρτα του σπιτιού των γονιών του. Ακούμπησε ελαφρά το κουδούνι κι ένα μικρό κελάηδισμα πουλιού ακούστηκε από αυτό.
《Μήπως δεν είναι πολύ καλή ιδέα που ήρθα κι εγώ;》
《Γιατί;》
《Ο πατέρας σου με μισέι》του θύμισαν χαμηλόφωνα.
《Όταν καταλάβει πως δε με ωθείς εσύ στη φυσική και ότι απλά δε μου αρέσει η πολιτική, θα σε λατρέψει.》
《Με άλλα λόγια, δε θα με λατρέψει πότε》μονολόγησα.
《Σωστά》με πείραξε πάλι και γελάσαμε.
Η πόρτα άνοιξε και η μητέρα του έκανε την εντυπωσιακή εμφάνιση της μπροστά μου.
《Νέλλη μου》αναφώνησε χαρούμενη και με αγκάλιασε με όλη της τη δύναμη.
Αυτή τη γυναίκα τη συμπαθώ.
Απομακρυνθηκα αμέσως, αφού άσκησε μεγάλη πίεση στο σημείο που ένα χτυπήσει. Με κοίταξε με απορία και άγχος κι εγώ της χαμογέλασα καθησυχαστικα.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Only With Him
Romantizm-ΔΕΥΤΕΡΟ ΒΙΒΛΙΟ- Sequel to: •Me? With whom from all of them?• -Πρέπει να διαβάσετε πρώτα την προηγούμενη ιστορία για να κατατοπιστείτε σε αυτή.- Όλα κυλάνε ομαλά μετά από σχεδόν ένα χρόνο. Μόνο που στο πέρασμα του έχουν έρθει τα πάνω κάτω. Το Big Ba...