Capitolul 35

614 23 5
                                    

-Credeam ca poate fi ceva intre noi.. A spus Matt nervos.

M-am ridicat pe varfuri apoi l-am imbratisat. "Oh,Matt" am spus in soapta,nu credeam ca m-a auzit, muzica sunt sigura ca mi-a acoperit vocea.

Matt a raspuns la imbratisarea mea strangandu-ma si el tare in brate.

-Matt? Raman fara aer.. Am spus razand.

-Oh..scuze. Am citit pe buzele lui. Vocile noastre nu se auzeau decat daca tipam unul la altul.

Alec se afla pe scena socandu-ne pe toti,tinea in mana un mic microfon.

A tusit fals incercand sa faca pe toata lumea atenta apoi a spus:

-Vreau sa va anunt ca in seara asta,pe scena va urca Emma.

-Jannet!Jannet!Jannet! Striga multimea agitata.

Alec a ignorat strigatele multimii apoi a invitat-o pe Emma pe scena,nu o mai vazusem pana acum,era o fata la fel de inalta ca Jannet, avea parul saten,era putin mai slaba decat Jannet. Se misca lafel de lasciv pe langa bara argintie multumindu-i pe cei ce o voiau pe Jannet.

-Ea este Emma,fata care a fost cu Zayn. A spus Matt tipand in urechea mea.

Oare ce se intampla cu Jannet? De ce nu a putut urca ea pe scena?

L-am cautat pe Zayn cu privirea insa nici urma de el. Iar plecase cu Jannet,nu trebuia sa ii las singuri,nu trebuia sa plec de langa Zayn.

Emma a dansat timp de 15 minute,cu totii erau multumiti de ea si uitasera de Jannet.

Matt m-a trimis la masa 6 pentru a duce cateva bauturi,m-am pierdut prin multime pentru cateva secunde apoiam ajuns, la masa ma asteptau 2 fete si 3 baieti, unul dintre baieti era Jason,cel care sa dat la mine acum ceva timp. Jason nu ma baga in seama,probabil pentru ca il cunoastea pe Zayn.

-In 10 minute plecam. A spus Matt uitandu-se la ceas.

Era 2:00, ce-i drept..eram cam obosita atat eu cat si Matt. Lumea din jurul nostru era la fel de energica ca la inceput,Emma a mai dansat inca odata pentru noii clientii.

-Vin imediat. A spus Matt parasind barul.

-Ok.

Am ramas singura in bar,am inceput sa aranjez paharele,Matt era destul de impastiat.

-Hei..ăă..Maria?

-Ai ghicit. I-am spus lui Jacke zambind.

-Unde e Matt?

-A spus ca vine imediat. Am spus in timp ce aranjam paharele.

-Aha..ei bine,eu ma apuc de servit.

-Ok..

L-am asteptat pe Matt cateva minute stand langa Jacke, Matt si Jacke semanau destul de mult,amandoi erau de treaba si amandoi ma faceau sa rad.

-Gata Maria. A spus Matt dandu-mi jacheta.

-De ce a durat atat?

-Am vorbit ceva cu Alec..

-Ok.. Pa Jacke. Am spus intorcandu-ma pentru a-mi lua la revedere de la Jacke.

-Pa Maria,pa Matt.

Am iesit din club,afara era mult mai liniste insa incepu sa ploua.O masina a trecut prin fata noastra,storpindu-ne.

-La naiba! Am spus in timp ce imi priveam blugii uzi.

I fight for you[Zayn Malik -Fan Fiction]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum