Taylor,16 yaşında çok güzel sarışın bir genç kız.İngiltere'de yaşıyor.Çok sakin bir yapısı var gibi görünsede aslında çok çılgındır.Derslerinde de çok başarılı sınıfın inek diye anılan kızıdır.Bu yüzden çevresi çok geniş değildir.Kafasında hep dersler vardır.Derslerinden sonra ilgilendiği ve sevdiği tek şey Rihanna'dır.Her zaman onun şarkılarını dinler ve odasında bir sürü posteri vardır.Yani o bir navy.Tek hayali var o da bir gün Rihanna'yla tanışmaktır.Selena'da Tay'ın en yakın arkadaşıdır.Taylor herşeyini onunla paylaşır.Sel Tay'ın aksine bir kızdır.Dersleri berbattır.Tek iyi dersi müzikdir.O gün de okula gitmek için hazırlanmıştı Tay.Okula gittiğinde dersin başlamasında daha 20 dk. vardı.Kafeteryaya indi.Arkadaşı Sel'de oradaydı.
TAY:selam Sel. Naber?
SEL:Heey. Selam Tay.iyiyim senden?
TAY:İyilik.
SEL:Bir şeyler içermisin?
TAY:Bir limonata alabilirim.
SEL:Peki.Bende bir limonata alıyım o zaman bekle hemen alıp geliyorum.
Sel limonataları alıp gelir.
TAY:Teşekkürleeer. :D
SEL:Afiyet olsuuun. :D
Böyle limonatalarını içerken sınıfın iki havalı kızı yanlarına gelir.Kızlardan birinin adı Miley diğerinin adı ise Avril'dir
AV:Bakın burda kim var sınıfın ineği ve onun arkadaşı.
SEL:Bizi rahatsız etmeyi kesin!!
Mİ:Ne oldu yoksa sinirlendinmi ??
TAY:Sel sakin ol. Kızlar sizde gidermisiniz lütfen ?
AV:Bak bak bak seen. Zaten hep böyle kibar kız numaralarıyla öğretmenlerin gözüne giriyosun şapşal şeey.
Sel elindeki limonatayı alır ayağa kalkar ve avril ile miley'in başından aşağı döker.
AV+Mİ:Bunu ödeticeksiniz göstericem sizeee!!
onlar koşa koşa lavaboya giderken bizim ikili güler.:D
TAY:Hadi Sel istersen sınıfa gidelim zil çalıyor.
Sınıfa giderler.Selena ve Taylor yan yana oturuyorlardır.Öğretmenleri Demi sınıfa girer.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
hayaller gerçekleşmek için var
RandomTaylor'un en büyük hayali idolü RİHANNA'YLA tanışmak öğretmenleri sınıfa girince yaptığı duyuru karşısın da selena ile taylor'un hayatı değişir.Eee hayaller gerçeklerşmek için var..!