Η ημερομηνια ηταν 3 μαρτιου και εκεινη την ημερα στο νοσοκομειο,γεννουσανε 3 γυναικες που ηταν αγνωστες μεταξυ τους αλλα για καποιο λογο ειχαν δεθει πολυ..Και οι 3 γεννησαν την ιδια ΩΡΑ την ιδια ΜΕΡΑ στο ιδιο ΣΗΜΕΙΟ..Μα που να ηξεραν οτι θα ξαναβρεθουν μετα απο αρκετα χρονια ξανα;Αλλα ας παρουμε τα πραγματα καλυτερα απο την αρχη..
Μετα απο 18 χρονια------------------------------------------------
Οικογενεια κ.Μοντογκομερι:
Ειχαν κανει ενα κοριτσι το οποιο σημερα 3 μαρτιου θα εκλεινε τα 18 του χρονια οπως και τα κοριτσια των οικογενειων Φιτζ και Γουατσον..
Στα σπιτιαα των 3 οικογενειων ειχε μαζευτει σημερα πολυς κοσμος,καταλαβαινετε βεβαια γενεθλια ηταν αυτα..Σημερα ομως μαζι με την ενηλικιωση των κοριτσιων θα μαθευοταν και αλλο ενα μυστικο το οποιο ηταν αγνωστο για ολους εχως σημερα δηλαδη εως τις 3 Μαρτιου..
Οικογενεια Φιτζ:
To koριτσακι τους λεγοτανε Αρια και σημερα ηθελε να κανει το παρτι της σε ενα Μπαρ μα οι γονεις της δεν ηθελαν και τελικα καλυτερα πο δεν εγιαν ετσι τα πραγματα...
Οικογενεια Μοντγκομερι;
Το κορτ]ιτσακι τους το λεγανε Λουσι και εκεινη ειχε σκεφτει το ιδιο ακριβως πραγμα με την Αρια,αλλα οι γονεις της δεν συμφωνησαν οπως και της Αριας.
Οικογενεια Γουατσον΄;
Φαινεται πως και η Ελενα ειχε ιδιες επιδιωξεις με τα αλλα 2 κοριτσια μα ουτε εκεινην οι γονεις της την ειχαν αφησει..
Τελικα τα γενεθλια των κοριτσιων αυτων ειχαν γινει στο σπιτι της καθεμιας αλλα αυτες ηθελαν να βγουν εξω και ετσι εκαναν..Πηγαν και οι 3 στο μπαρ που συχναζαν κατα τυχη να πηγαινουν καθε φοραα..Εκει ομως ενας θορυβος τις εκανε να φυγουν απο εκει..
YOU ARE READING
-3 Μαρτίου-
ActionΜια ημερομηνια,3 κοριτσια..3 αγνωστες που θα ειναι τη λαθος ωρα στο λαθος σημειο..