Capitolul 1- Vacanta

657 11 5
                                    

Hey! Eu sunt Nicol. Locuiesc in Romania in Bucuresti. Am o pagina de blog in care scriu ce simt pentru ca îmi e rusine sa îmi exprim ce gândesc. Sunt destul de înaltã am parul saten si la varfuri blond,ochi caprui spre negru. Imi plac foarte tare bloggeri. Într-o dimineata primesc un apel de la Riley prietena mea cea mai buna.

Eu: Hey!

Riley: Hey! Am o veste super tare care te va bucura. Dar eu nu pot veni. Deci toti vloggeri se vor aduna la un hotel adica la cel din fata casei tale si vor sta toata vara.

Eu: Tareeee! Chiar acum merg la acel hotel dar, mai întâi voi vedea ce vloggeri sunt.

Am închis si am deschis laptopul. Am aflat ca au venit vloggery: Tequila,Andra Gogan,Max,Iuliana Beregoi,Munteni,Lin Denisa,Selly(a da vroiam sa va spun ca nu fac niciun fel de promovare sau ceva de gen) etc. Mã schimb mananc ceva si plec. Cand ajung acolo fac poze cu toti apoi merg in camera unde stau toti.

Eu: Hey!

Toti: Hey! Vrei sa ne întrebi ceva sau sã ne spui ceva?

Eu: Pai... Eu voi petrece cu voi vara.

Fetele: Super!

Am vorbit am facut vloguri cu ei am facut musicaluri si am pus poze pe instagram. Mã distram cu ei. Chiar sunt de treaba. Urma sa am o vacanta pe cinste si asta era doar începutul.

Hey! Sper ca va place idea cu vloggeri. Bye!

Vacanta cu vloggeriUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum