Olaylar Karışıyor

698 23 2
                                    

Burağın ağızından

İrem'in hamile olmaması çok iyi olmuştu.Eğer gerçekten hamile olsa Melike Ablanın yüzüne nasıl bakardım. Ya bende isterim İrem gibi bir eş veya onun taşıdığı çocuk ama işin içinde Melike Abla ve Haktan Abi olunca olmuyor işte. Heleki Melike Abla. Onun güvenini boşa çıkaramam bunu yapamam yani. Onun karnında benden bir parça taşıması o kadar güzel olurdu ki aslında...
Aklımı bu salak salak düşüncelerden arındırıp derse girdim. İrem iki gündür okula gelmiyordu. Sanırım midesini üşüttüğü için yoktu. Çünkü Canan geliyordu. Eğer okulu kırcak olsa veya aklıma gelen en kötü ihtimal bir yere kaçacak olsa Canan ve Kaan'dan başka. Bekle Kaan da okula gelmiyor diye biliyorum. Lan yoktur öyle bişey değil mi. Yok yok yok yok. Ulan siktir yaaaaaa!!!!!!!!!!!
Hemen dersten çıkıp Kaan'ların sınıfısına girdim ve Kaan'ı sordum. Onun da 2 gündür gelmediğini öğrendiğimde telaş olup İremi aradım. Telefonu kapalıydı. Melike Ablayı aradım telefonu açtığında ağlıyordu. "Melike Abla sakin ol ve söyle İrem nerede" dedim dilimi siksinler. Benim bunu dememle çaaaat sesinin gelmesi bir oldu.
Durur muyum koşarak eve gittim. Melike Abla fenalaşmıştı. Baygın olduğu için Haktan Abiye sordum. Öğrendiğime göre İrem not bırakıp kaçmış notta da aynen şu yazıyor
"Anne baba özür dilerim ama yapmak zorundayım. Kötü şeyler yaşıyorum. Size söyleyemeyeceğim şeyler yaşadım. Ve şuanda size söylesem suratıma tüküreceğiniz kadar kötü bir olay var. Biraz uzaklaşmak istiyorum. Söz veriyorum en kısa zamanda söyleyeceğim sizi seviyorum..."
Bu ne demek oluyor şimdi yok artık amk SİKTİR

Selaaaam arkadaşlar kısa bir bölüm oldu çok çok çok özür dilerim telefonum okul tarafından alındığı için İPad kullanıyorum ve bölüm çok yazamıyorum. Birde voteler Cidden çok az lütfen emeğe saygı
Sizi Seviyoruuuuummmm

Ya Seni İstiyorsamHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin