Multi : Rüya var.
Bölüm Şarkısı : İrem derici - kalbimin tek sahibi.İyi okumalar 📖📖📖
Ateş Yalçın' dan
"Sakın bana bir daha dokunma." bir kaç adım benden uzaklaştı " Benden uzak dur. Seni etrafımda görmek istemiyorum. Git doğacak çocuğunla ve çakma sarışınla ilgilen benden uzak dur. "Diyip mutfaktan hızlıca çıktı. Arkasından gittiğimde Anıl yanındaydı. Bir şeyler konuşuyordu.
" Nereye peri kızı? " peri kızı mi ? Yapma be kardeşim
"Abim aradı eve gelmemi söyledi. Size iyi eğlenceler." Deyip hızlıca çıktı evden. Benimde gitme vaktim gelmişti. Anılın yanına gittim. "Bende çıkıyorum kardeşim. " dediğimde omzumu sıvazladı "Tamam kardeşim. Bir şey olursa ara beni. " gülümsedim. Ceketimi giyip hızlıca çıktım. Arabayı anahtarla açmıştım yürüyordum ki ceydanın sesiyle durdum. "Beni beklemeden nereye gidiyorsun ?" kaşlarımı çattım "Yanlız kalmak istiyorum. " deyip arabaya bindim. Benimle o da arabaya bindi. Artık sinirlenmeye başlamıştım. "Beni o yamyamların arasında bırakmayacaksın değil mi ?" "Doğru konuş onlar iyi insanlar. " dedim "Çocuğunu taşıyorum unutma!" dediğinde sinirle ona döndüm. " onu yarın öğreneceğiz. Şimdi yalnız bırak beni !" dediğimde arabadan inmesiyle gaza yüklendim ve ordan uzaklaştım. En iyisi karakola gitmekti yoksa kafam dağılmayacaktı. Hızla karakola sürdüm.Arabadan inip karakola girdim. Volkan beni görmesiyle yanıma geldi. "Başkomiser im sizin ne işiniz var ? " Dediğinde ona doğru döndüm "Sizden izin alacağımı söylemediler pardon. "Dediğimde ciddi haline büründü " Yani öyle demek istememiştim Başkomiserim " dediğinde "Tamam sadece sinirliyim. Bana kahve söyle ve gel dertleşelim. " "Tamam hemen Başkomiserim " odama gittim.
***
"İn aşağıya." telefonu kapatip bekledim. Arabanın kapısını açılınca bir oh çektim. Yarım saattir bekliyordum bir türlü hazırlanamadı alt üstü bir kontrole gidecektik.
"Tamam gidelim ama benim doktora. " dedi ona doğru döndüm. "Kemerini tak senin doktora değil benim tanıdığım bir doktor var. " dedim ve arabayı çalışırdım. Artık eskisi gibi Ceydaya güvenmiyordum.
"Ben kendi doktorumdan memnunum Ateş. "
"Ondan devam edersin ama önce benim tanıdığım doktora gidelim. " kaşlarını çattı "Bana güvenmiyorsun değil mi ?" başımı salladım "Güvenle alakalı değil. Bebeğimin sağlığı benide alakadar eder. " deyip arabadan indim. Ceyda arabadan inip yanıma geldi elimi tutunca elimi çektim. "Sevmediğimi biliyorsun. " hastaneye doğru yürüdük."Arzu Aladağ "
"Randevunuz var mıydı ?"
"Evet. " telefonla biriyle konuşup bana döndü.
"Arzu hanım sizi bekliyor. " dediğinde hemen odasının oraya gittik. Tıklayıp girdim beni görünce ayağa kalktı ve bana sarıldı. "Ay nasıl özlemişim ya. Ne zamandır görüşemiyoruz. " dedi ve benden ayrıldı. Ceydayı görünce ona elini uzattı. "Arzu Ateşin eski arkadaşıyım. "
"Ceyda Ateşin çocuğunun annesiyim"dedi boş koltuklardan birine kendimi attım. "Ateşin evli olduğunu bilmiyordum. "
"Evli değilim zaten. " kaşlarını çattı. "E çocuk.. Pardon " gözlerimi devirdim " Bu yüzden sana geldim. " dedim o ne dediğimi anlamıştı. "Tamam o zaman annemiz sedyeye yatsın ve karnını açsın. " dediğinde ceyda dediğini yaptı. Karnının üzerine jel sürdü. Ve üzerinde bir şeyle gezdi sonra o küçük ekrana baktı. Telefonum çalınca elimi cebime attım. Arayana baktım volkandı. Hemen cevapladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DÜŞMANIN KARDEŞİ
Teen Fiction25/05/2018 Bilinmeyenler içerisinde #9.sırada Bir Kadın, İki Düşman, Bir Aşk.... "sen sadece benimsin" dedi kulağıma doğru fısıltıyla ona daha çok yaklaşarak. "öyle mi?" dedim bende onun gibi kulağına doğru fısıltılı bir şekilde. Onun aksine bira...