Korku Adası

1 0 0
                                    

6 genç tatil için bir yer belirler ve gitmek için bir otobüs seçerler. Hepsi çiftlerdir ama aralarından bir çift birbirlerini "en" seven çifttir. Bu çiftin adları ise; Deniz&Kumsal'dır. Bu 6 kişinin hepsi zengindir ailesiyle ayda, yılda bir kez ancak görüşebiliyorlardır. Bu nedenle her zaman birlikteler,ve hepsi aynı evde kalmaktalardır. Deniz ve Kumsal birbirlerini o kadar seviyorlarki yalnız gittikleri hiç biryer yoktur. Tatil vakti geldi. Herkes otobüse yerleşti. Bir saat sonra otobüs bir anda durdu! Herkeste ayrı telaş, ayrı korku vardı. Deniz, Kumsal'ı; omzunun altına aldı.
Gizem de şöyle dedi;Berk, çok korkuyorum!
Berk:Ben senin yanındayken başına hiçbirşey gelmez, gelemez!
Duru: Endişeleniyorum!
Emre: Duru, endişelenme.
Duru: Tamam.
Şoför: Karşıda bir deniz var gördünüz mü?
Tüm yolcular: evet! Dediler.
Şoför: Maales...
Kızların hepsi: Hayır! Diye bağırdılar.
Şoför: Maalesef ki oranın arkasında büyük bir ada var ve orada bir kaç otel var otellerin hepsi ücretsiz, o adaya kadar gemiyle gideceksiniz.
Herkes mecburen kabul etmek zorundaydı.
Gemi hızlı geldiği için altı kişinin hepsi aynı otele yerleştiler. Otellerin hepsi korkunç, ürkünçtü. Ama yapacak tek bir şey vardı o da hepsinin aynı odaya yerleşmesiydi.
Hepsi sıkışa pıkışa yattılar.
Gece takır tıkır sesler geldi,
Emre herkesi uyandırıp aşağıya indirdi hepsi aşağıdaydı sabah gülen tabloların şuanki hali ağlamaktaydı sabah aslan heykeli şimdi bir kurukafaydı neler oluyordu?
Herkes bu görüntülerin fotoğraflarını çekip yarın, sabah gözüyle yeniden bakmak istemişti.
Herkes yeniden odaya çekildi, ve uyudu.
Ertesi sabah herkes kâbusla uyandığını anlattı.
Ve herkes aynı kâbusu görmüştü. Peki bunların hepsi tesadüfmüydü?
Herkes aşağı inip kahvaltılarını yaptı. Nihayet ki bu adada market, bakkal, otel, sinema, hastane, karakol gibi yerler vardı.
Gece gördüklerine yine bakmaya gittiklerinde, hiçbirşey geceki gibi değildi...
Peki bu bir tesadüfmüydü?
Otelin tadını çıkarmak isteyen gençler havuza gittiler. Orada biraz yüzüp bar'a gittiler sabaha doğru bardan döndüler. Biraz kalabalık bir adaydı burası.
Tüm bardan dönenler gülerek evlerine çekiliyorlardı biz merak ettik ve içlerinden bir çifte bizim kaldığımız otelde olup biteni anlattık ve onlardan bunu bilip bilmediğini öğrenmeye çalıştık ama onlar bize inanmadı.
Yapacak tek şey vardı hepimiz aynı anda "Bu otelden gidelim!" Dedik, ve inanırmısınız bilmem ama "asla!" Diye bir ses duyduk tüm kızlar sesi duyunca bayıldılar. Erkekler ise onları kucaklarına alıp otele gittiler, gerçi erkekler de çok tırsmışlardı ama yapacak birşey yoktu. Yattılar kızlar ise erkekler yattıktan bir dakika sonra kalktılar ama yeniden yattılar.

Korku AdasıWhere stories live. Discover now