Kapittel 3

1.6K 36 9
                                    

-men jeg vet, sa Tanya
-----------///-----

-Vet hva?, sa jeg. - Det er en kjendis, sa Tanya lurt. - kan du kutte ut å leke fru detektiv, og faktisk si hvem det er??!!, sa jeg frustrert. Hun kan jo bare si det da!! - Niall Horan, sa Tanya. Det virket som om hu likte tanken på det. - ok, jeg vet ikke hvem det er. Men kan du få tak i nummeret han? Og hvor bor han?, sa jeg til Tanya. Jeg sa det på en måte slik at det hørtest helt idiotisk ut. - ehh.. Jeg kan prøve, sa Tanya. Det er ganske praktisk å havnen venn som jobber i sugarscrape. Uten at jeg i det minste hadde tenkt på det, så var vi komt hjem til huset vårt. Ja jeg og Tanya deler et hus. Vi har spart penger i tre år og fikk til slutt nok penger.
Tanya har gått opp på rommet sitt. Og jeg er på kjøkkenet og skal til å bestille kinamat. Jeg taster inn nummeret og bestiller. Akkurat når jeg er ferdig i telefonen, springer nærmest Tanya ned trappa. - jeg har nummeret, Ave!! Ropte Tanya. Jeg tok i mot lappen. Skulle jeg ringe han? Hva skulle jegxsi til han? Fader da!! Hvorfor skal det være så vanskelig å leve?? Seriøst?! Jeg fikk jo bare ringe han. Han kan jo umulig være så jævelig? Jegctok lappen og tok telefonen fra lomma. Jeg tasta inn nummeret hans. *****987.

Niall POV

Jeg var med gutta i leiligheten våres. Vi satt bare å chillet. Plutselig rungtectelefonen. Jeg så på telefonen. Det var et ukjent nummer. Jeg tok den mot øret mitt. - Halo?, sa en fin damestemme. Den var liksom ikke for mørk men heller ikke for lys. - hei!, svarte jeg. -er du Niall?, spurte hun. - eh.. ja, svarte jeg, - ok, jeg heter forresten Avelyn. Men du kan kalle meg Ave eller Ava., sa hun. Hun virka veldig hyggelig. - du vet vel hva jeg heter, sa jeg. Hun bare lo til. Jeg ble smittet av latteren hennes. - jeg har noe ganske viktig å snakke med deg om, sa hun. - vi kan møtest i greg park i morgen, sa jeg. - ok, hade. Sa hun og la på.

You & I n.hWhere stories live. Discover now