49. fejezet ~ Következmények

149 12 0
                                    

Cristiano Ronaldo

November 11. ; Madrid, Spanyolország

Az elmúlt napokban már többször derített jókedve az orosz nő, akiért éppen most is indulok egy kimerítő edzés után. Kezembe veszem telefonomat és helyére teszem még néhány cuccomat.

- Cris- szólít meg a tőlem nem messze ülő Marcelo.

- Igen?

- Szombaton meccs után buli, jössz?- Szegezi nekem a már oly' rég hallott kérdést.

- Átgondolom- biccentek és próbálom elfojtani mosolyomat, örülök neki, hogy újra szívesen látnak a köreikben.

Körbenézek az öltözőben és feltűnik Ramos hiánya -szerencsére. Ha tehetném beverném a képét, undorító, amit tett és tesz is miközben a barátomnak nevezi magát. Nos, más az elképzelésünk erről mindkettőnknek.

Intek a fiúknak és elhagyom az öltözőt, mikor elcsípek egy beszédfoszlányt.

- Elhívom Katet is hétvégére, biztos örülne neki- hallom meg Ramos hangját, mire megtorpanok és egy lépést hátrálva nekisimulok a falnak.

Nem szép dolog hallgatózni, de most mégis ezt teszem. Muszáj tudnom, hogy tervez ez a köcsög már megint Katetel!

- Ott lesz Cris is- jegyzi meg halkan Benzema.

- Leszarom- morogja orra alá- legalább tudni fogja, hogy Kate az enyém- húzódik cinkos mosoly arcára.

Legszívesebben most azonnal kibelezném a védőt! Hogy képzeli ezt? Undorító. De azért Kate sem egy ma született bárány... Tudtam, hogy mik történtek vele régen és néhány éjszakájáról is hallottam tőle, na de ezt mégsem gondoltam volna. Egyszerre három pasival, miközben barátja van, talán mellettem is henyélt közben mással is?

- Hát te tudod- adja meg a végszót Karim.

Úgy döntök nekem is elég a bujkálásból, így mintha mit sem hallottam volna elsétálok mellettünk és elköszönök a spanyol beszélgető partnerétől, míg rá egy pillantást sem vetek.

Gyűlölöm.

Beülök fekete autómba és elindulok a prostituált lakása felé -mostanában sok időt töltök ott. Legalább ő jobb kedvre derít mindig. Profizmusa az ágyban szinte verhetetlen, csupán Catherine volt nála jobb, bár aki képes egyszerre kielégíteni három pasit az már tényleg tud valamit! Lehet meg kellene nézetnem magamat, nem kaptam e el valamit tőle, még anno.

Nem találok parkolóhelyet Tanja lakása előtt -ami a belváros révén nem meglepő- így elakadás jelzőt kapcsolok és lehúzódom az útra.

"Itt vagyok.

CR7"


"Megyek"

Váltok vele gyorsan üzenetet. Amíg várakozom az prostira kezemmel dobolok a kormányon. Ölemben lévő készülékre pillantok, ami rezgésbe kezd. Megforgatom a szemem, tuti megint várhatok még rá tíz percet -múltkor is ez volt.

"Beszéltél Katetel?

Neymar"

Eleinte nagy szemekkel pislogok a kijelzőre, majd egy keserű vigyor kúszik arcomra és elkezdem tárcsázni a brazil számát. Harmadik csörgés után fel is veszi.

- Ronaldo- szól bele a telefonba köszönés nélkül.

- Neked is szia, kis brazil- cseng cinikusan a hangom- próbáltam vele beszélni, de éppen nagyon elfoglalt volt.- Térek a lényegre.

HappenedTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang