1

0 0 0
                                    

-maandag ochtend-
-7 uur
-7 oktober
----------------
Als anna haar ogen open doet kijkt ze naar buiten 2 uur vrij.
Met een sip gezicht staart ze naar een oma met een kinderwagen die haar kleinkinderen naar school bracht.
Haar "buurvrouw" was de mooie bloemen water aan het geven.
Ik geniet van de omgeving..
ANNA* hoor ik mijn moeder schreeuwen.
Jaa? Schreeuw ik terug!
Heb je je koffers in gepakt?
Woensdag gaan we verhuizen he!
Ja mama..
Mijn glimlach verdwijnt naar een verdrietig gezicht. Ik kijk op me mobiel en zie veel berichten.. ik reageer niet.
Als ik naar beneden loop om wat te eten probeer ik te lachen maar het lukt niet. .-. Ik kijk naar mijn moeder en mijn moeder kijkt me aan! Anna het is beter! HET IS NIET BETER! Jij verhuist IEDER JAAR!!! Schreeuw ik boos en gooi mijn bord met eten naar haar toe.. even schrik ik van mijn angst ren ik naar boven.
Anna kom even beneden alsjebliefd
Na een kwartiertje loop ik naar beneden en kijk naar mijn moeder.. ik zie haar met tranen kijken.. zo heb ik je niet opgevoed anna? Ik zie dat mijn moeder allemaal schaaf wonden had die aan het bloeden waren ik keek naar buiten.. ik kon niet meer lachen.. geen een seconde.. zodra het tijd is geeft anna een kus en loopt de deur uit en fietst naar school met haar oortjes in.. ze komt bij een tram station en fietst door die rooie lampen heen.
Een man sleurt mij eronder uit.
Ben je gek geworden doe die oortjes uit je had dood kunnen zijn!
Sorry meneer.. ik voelde me dood ongelukkig niemand was volgens mij blij met mij..
op school kom ik aan en zie mijn groep vriendinnen op mij af stormen..
Ik kijk angstig..
*AUWW**

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Feb 05, 2017 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

GedoofdWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu