Hayallerin Arasında

1.1K 16 0
                                    

Maya, Tılsım, Beren... Ve bu üç kızın hayallerine giden yolda karşılaştıkları insanlar, yaşadıkları aşklar, sakladıkları sırlar...

Maya, Tılsım ve Beren İstanbul'un en varlıklı ailelerinin kızlarından... Aynı zamanda çok yakın arkadaşlar...

Maya annesiyle birlikte yaşayan çok güzel ve çekici bir kız. Uzun, gür, kumral saçları ve maviyle yeşil karışımı mükemmel gözleri var. Fiziğide mükemmel denilebilecek kadar güzel. Güzel giyinmeyi çok iyi biliyor. Ve birçok genç kız gibi onunda en sevdiği şeyler arasında alışveriş yapmak var. Ama asla tek başına değil.! Her şeyini Tılsım ve Beren'le birlikte yapar. Onlarla gezer, onlarla alışveriş yapar, onlarla tatile çıkar kısacası hayatının her anını onlarla geçirir. Annesiyle babası ayrı.. Annesi koskoca bir holdingi tek başına yönetiyor. Klasik zengin hayatı işte...Klasik zengin hayatı dedim ama Maya o sizin bildiğiniz parasıyla hava atan, insanları küçümseyen havalı kızlardan değil..Hiçbiri öyle değil zaten. Ne Maya, ne Tılsım, ne de Beren...  Yani havalı değil dediysem, havalı ama o anlamda değil. Okulun en popüler kızları hepsi. Dışarıdan bakınca hepsi itici, havalı ve gıcık kızlar gibi görünüyorlar ama aslında hiç göründükleri gibi değiller. Zaten buna siz de şahit olacaksınız. Maya aynı zamanda çok becerikli bir kızdır. Canı sıkıldığında koskocaman odasını bile kendi temizlediği olmuştur. Çok güzel yemekte yapar. Aşçının izinli olduğu günler Tılsım ve Beren de onlara gelir ve akşam yemeğini Maya'nın elinden yerler. Herkes çok sever yemeklerini, özellikle de Tılsım ve Beren... Şu an farkında değiller ama bu durum üniversitede çok işlerine yarayacak...

Tılsım'ın da Maya'dan farklı bir hayatı yok. Tek farkı onun annesiyle babası ayrı değiller. Hatta aslında çok iyi anlaşıyorlar. Ama Tılsım onlarla vakit geçirmekten pek hoşlanmıyor. O da hayatının neredeyse her anını Maya ve Beren'le geçiriyor. Bu kızlar birbirlerini nereden buldular bilmiyorum ama hepsi birbirinden güzel. Tılsım'ın da mükemmel bir fiziği ve simsiyah hafif dalgalı saçlarını tamamlayan yemyeşil gözleri var. Ama ne yazık ki beceriklilik konusunda çok yetenekli olduğunu söyleyemem. O da sırf zenginliği yüzünden o filmlerde gördüğünüz zengin kız havalarında bir kız değil. Beren ve Maya'yla birlikte yemek yaptıklarında (bulaşık yıkamak yemek yapmaktan sayılıyorsa) genelde bulaşıkları hep o yıkar. Çünkü genelde yemek yapma kısmına bulaştığında tüm yemeği mahveder. ^_^ Hem kendi hem de kızların iyiliği için o da kendisine bu görevi seçmiştir. En az zarar bu görevdedir çünkü.. En az zarar diyorum çünkü cana geleceğine bardak ve tabaklara gelsin değil mi? ^_^

Beren'e gelince... Beren de Maya ve Tılsım'dan farksız değil. Ama kesin bir şey söylebilirim ki.. Kesinlikle Tılsım'dan daha becerikli. Şşşt Tılsım duymasın. ^_^ 1 dakika ya ben bu hikayenin tanıtımcısıyım. Duysa nolur sanki. Yine saçmaladım -_- Neyse.. Beren harika "Kivili Islak Kek" yapar. Bunu Maya'nın "Çikolata Soslu Islak Kek" tarifine göre uyarlamıştır. İkisi böyle ev hanımlarıymış gibi birbirlerinden tarif alıp dururlar :))  Beren'in de koyu kahverengi kıvır kıvır mükemmel saçları vardır. Ela gözleri ve fiziğiyle mükemmel bir kızdır. Anlayacağınız bu kızların hepsini toptan mankenlik ajansından almışlar.  Beren'in de öyle zengin kız kompleksleri yoktur. Zaten yukarıda açıkladığım gibi.. Hatta o, bu üç kızın en masumu diyebiliriz. Diğerleri biraz cadaloz da.. ^_^ Ama Beren'in de onlara benzeyen çok gıcık bir huyu var. Ya bunların hepsi acayip İNATÇI. Şu an beni anlamıyorsunuz ama hikayeyi okudukça anlayacaksınız. Ay bir de bunlar aşık olmuşlar. Ama ne aşk...  Bunları da hikayeyi okudukça göreceksiniz zaten. Daha fazla ipucu vermeyeyim. Sadece şu kadarını söyleyeyim bu kadar inatçı, sakar ve deli kızlar aynı evde kalırsa neler olabilir? Bence siz bunu bir düşünün. Ha bu arada Maya'nın da becerikli olduğunu falan söyledim ama o da en az Tılsım kadar sakardır aslında. Bir de inatçı.. Dediğim dedik... Ama aynı zamanda düzenlidir de. Ha birde çıldırdığı anlar var. Çıldırmak derken birsürü anlamı var: bazen sevinçten, bazen sinirden, bazen kıskançlıktan... Of ben yine çok konuştum. Susuyorum. Kendinizi bu kimi zaman eğlenceli, kimi zaman romantik ve kimi zaman da duygusal hayatın içine bırakmaya hazır olun.

Veee giriş cümlesiyle başlıyoruz.

Her şey üniversite sınavından birkaç gün sonra, okulun son günü başlamıştı. 

Hayallerin ArasındaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin