"Nemůžu uvěřit že jsi mi to udělala mami..." Řekla jsem, a vzteky práskla rukou do stolu. "Budou to jen tři týdny." Odpověděla máma na svou obranu. Nedokázala jsem si představit ,že celé tři týdny ze svých prázdnin budu trávit někde v prdeli na trapným táboře s malejma kidama. "Mohla jsem být sama doma." Řekla jsem s vražedným pohledem ve tváři. "Už jsem to zaplatila. Peníze by mi nevrátili. Alespoň to zkus." Na tohle jsem už neměla komentář. Vyběhla jsem schody do druhého patra našeho rodinného domku, a prudce zabouchla dveře. Rána byla tak silná, že ji museli slyšet i sousedi. Lehla jsem na postel, popadla telefon a všechno jsem to napsala mé nejlepší kámošce Betty. Vysvědčení se rozdává už zítra, a na ten zasranej tábor jedu hned další den. Říkala jsem si, že tohle mámě neodpustím. Jedou s tátou do Thajska, a já nechtěla jet s nimi. Babičku už nemám a samotnou mě nechtěli nechat. Zbylo jim tedy jen šoupnout mě na tenhle stupidní tábor. Ráno jsem vstala v 6:00. Oblékla si černé triko a džínové mini kraťásky. Mé černé pod zadek dlouhé vlasy jsem spletla do francouzského copu. Teď zbývalo jen nalíčit se. Vezmu bronzer aby to vypadalo že už jsem se stihla opálit, přejedu víčka světlým stínem, udělám dlouhou tenkou linku s ostrým ocáskem, nanesu řasenku a rty přetřu nebarevným balzámkem. Do tašky už jen hodím malou sváču, desky na vysvědčení, a razím na snídani. " Jak se těšíš na tábor?" Pokusila se o vtip máma. "Nemůžu se dočkat..." odpověděla jsem ironicky ,a obrátila oči v sloup. Naházela jsem do sebe zbytek müsli a razila do školy. Po cestě jsem poslouchala své oblíbené písničky. Když jsem došla do školy bylo už 8:55. Jen jsem rychle hodila do skříňky tenisky, popadla přezůvky, a se zvoněním vcházela do místnosti.Čtyřka z matiky. To až se dozví máma. No co to má za ten tábor! Jakmile učitelka dala poslední vysvědčení, všichni se rozutekli ke skříňkám. "Konečně jsme skončili." Odfrkla Betty při obouvání.Co jsem došla domů čekalo mě balení. Zkoušela jsem to ale brát pozitivně. Čím dřív tábor začne, tím dřív skončí! Vzala jsem obsah mé skříně, a hodila ho do velké tašky. Nechtěla jsem se moc zdržovat, protože večer jdeme zapít šťastné ukončení základky!
ČTEŠ
Osudný tábor
Romance15ti letá Cessie jede na tábor. Co se všechno za tři týdny stihne odehrát? S kým se Cessie seznámí ,a co jí změní život? to vše a ještě víc se dozvíte při čtení této knihy!