er was eens een rivier en die liep door een stad. de rivier was eigenlijk geen rivier maar een beekje van ca. 50 cm diep. het was een belangrijke rivier genaamd DE SONK. in het 50 cm diepe beekje zaten grotten verscholen. GROTTEN DIE JE IN MERMADIA BRACHTEN!!!!!!!!!!! er was een meisje (genaamd @chocokoekieee ) en zij wou heeeel graag naar mermadia, waar de zeemeerminnen en elfjes leefden. samen met niall horan stond ze in de sonk. nou ja, Niall stond en @chocokoekieee verdronk. gelukkig was niall daar om haar te redden. hij huurde iemand in om haar mond-op-mond beademing te geven en die gene heette KERSTKRANS. niall wou geen mond-op-mond beademing geven want hij was al getrouwt met @Larahoran13. @chocokoekieee was uit de dood opgestaan en ging opzoek naar de grot. ze dook door het water met haar neus op de bodem en haar hoofd nog droog boven water en ze vond de grot. ze zwom er door heen en kwam in mermadia. daar zag ze een zeemeerman genaamd Henk-Jan Som. tegen en hij was aan het dansen en chocokoekieee schoot in de lach waardoor ze weer in haar brood stikte (dit gebeurde dagelijks). dit zorgde er niet voor dat ze dood ging maar in tegenstelling tot dat werd chocokoekieee EEN ELFJEEEEEE. ze verdwaalde in de koelkast van winnie de poe die ondertussen in mermadia woont.
EEEIIIINNNNDDDEEEE
met dank aan de geweldige inspiratie van @chocokoekieee . lees haar verhaal ALONE en je zal ook stikken in je brood