Capitolul 15

1.5K 58 19
                                    

Ziua 07.06, ora 07:10

Perspectiva lui Amanda.

Nu stiu dece m-am trezit atat de dimineata. Toata casa doarme si eu sunt singura treaza. In fine. Cobor in bucatarie si imi fac o cafea. Astazi trebe sa merg la firma si nu am nici un chef. Dar nu am ce sa fac. Imi beau cafeaua incet langa niste fursecuri. Aveam de gand sa imi i-au o tigara, dar daca George se trezea aia eram. Dar incercarea nu are moarte. Ii caut tigarile prin bucatarie si bingo am dat de ele. Ma asigur ca nu sa trezit si imi aprin tigara. Te linisteste si puii mei. Imi mai pun o ceasca de cafea ca sa termin tigara. Deschid geamul sa iasa fumul de tigara si gata. Il las 10 minute, cred ca sunt de ajuns. Pregatesc micul de jun pentru George si Vlad si ceva ca sa aiba pana cand venim noi la 22:30. Dar cred ca Vlad nu o sa mai fie treaz atunci dar sa aiba oe parcursul zilei. Ii schimb apa lui Pufi si ii pun bobite in celalalt bol. Mancarea era gata si George se trezise. A venit in bucatarie si ma sarutat.

-Ai fumat? Ma intreaba el.

-Nu dece? Ii raspund cu inima in dinti.

-Mirosi a fum de tigara.

-Ba nu.

-Amanda nu ma minti. Ai fumat?

-Daca iti spun adevarul ce imi faci?

-Nimic. Doar ca nu e bine in timpul sarcini.

-Am simtit si eu nevoia de o tigara. Nu am omorat pe nimeni.

-Bine. Sper sa fie ultima tigara.

-Bine *in gandul meu sa o crezi tu*.

Se aseaza la masa si incepe sa manance. Intre timp coboara si Vlad in bucatarie si imi sare in brate. Il imbratisez si il sarut pe frunte. Se aseaza si el la masa si incepem toti sa mancam.

-La 11:00 trebe sa fim la firma, nu?

-Da. E 09:30. Mihnea o sa vina la 10:30. Adica cand plecam noi.

-Bun. Vlad sa asculti de Mihnea. Aveti mancare in frigider si ceva dulce, dar asta nu inseamna ca o sa mananci toata ziua numai dulce. Si putina mancare ca nu strica, ok voinicule?

-Bine mami. Veniti repede?

-La 22:30 plecam de la firma. Si pe la 23:00 suntem acasa.

-Bine. Pot sa ma duc la televizor? Ca am terminat de mancat.

-Bine poti sa te duci.

-Stai, cum se spune cand termini de mancat? Ma intreaba tata

-Sarut'mana pentru masa.

-Asa, fugi la televizor. Poti sa mergibsa te imbraci fac eu ordine aici. Imi spune George in timp ce se ridica de la masa.

-Bine, mersi. Si il sarut.

Urc in dormitor si imi i-au o camasa, blugi cu talie inalte pentru gravide, un sacou si conversi. Ma duc in baie si fac un dus. Ies dupa 5 minute, ma sterg si ma imbrac. Imi prind parul intr-o coada, imi dau cu putin fond de ten, rimel si ruj rosu. Ies din baie si dau peste George care vroia sa intre el. Ma uit in ochi lui si zambesc. Ma dau din usa ca sa intre in baie. Cobor in sufragerie si stau cu Vlad pana cand George era gata. Dupa 10 minute e gata si el. Era imbracat intr-o pereche de pantaloni de stofa, camasa alba, sacou si pantofi pentru birou. Ora era 10:30, ii spun lui Vlad sa ma sune daca intervine ceva. Il sarut pe obraji lasandu-i rujul meu si George il ia in brate. Iesim din casa si incui usa. Ne indreptam spre masina. Ne urcam si pornim catre firma. Ajungem la 10:50. Coboram si intram in firma. Intram in birou unde parinti lui George erau acolo.

-V-ati gandit si voi sa mai venit pe la firma? Ne intreaba el.

-Da am avut niste treaba de rezolvat. Ii raspunde George.

Suflet Inocent ~+18~Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum