°• EXO-K Takımı ; Baekhyun. •°
■ Video Günlükleri ■
"Kamera kayıta geçti mi? Güzel görünüyor muyum?"
Kameraman ; Kayıttayız.
"Sağ tarafımdan alabilir misiniz kayıdınızı? Hayranlarım izleyecek, güzel görünmeliyim."
Kameraman ; Sen zaten güzelsin Baekhyun, başlıyoruz.
"Ahh~ Ya ne kadar minnoşsunuz öyle! Çocuğunuz falan var mı? Size bir imza verebilirim."
Kameraman ; Evet var ama o EXO ile ilgilenmiyor. İşimi yapmama izin verir misin?
"Kalbim kırıldı. En azından gruptan biriyle ilgilenmeliydi. Mesela ben. Ya da Byun Baekhyun."
Kameraman ; Sen zaten Byun Baekhyun'sun.
"Aha! Demek adımı biliyorsunuz! Benimle ilgilendiğinizi biliyordum. Size imza vereyim mi?"
Kameraman ; Neden zorla bana imza vermek istiyorsun?
"Uzun zamandır kimseye imza vermiyorum. Kendi imzamı unuttum gerçekten. Lütfen bana yardım edin ve imza atmama izin verin kameraman bey."
Kameraman ; Pekala. İşimi yapmama izin vereceksen... tamam. Bana bir imza ver lütfen Baekhyun.
*Kameraman yanında bulundurduğu çantasından minik bir kutu çıkardı.*
*Kameraman, Baekhyun'a sinirli bir şekilde bakıyor.*
Kameraman ; Vücut kremime bir imza atabilirsin.
"NEYE İMZA ATAYIM?"
Kameraman ; İşte buna.
*Krem kutusunu Baekhyun'un kucağına attı.*
"Aman tanrım! Yüce Soo Man! Merhaba bebeğim! Uzun zamandır senin gibilerini görmemiştim. Vay canına mükemmelsin."
*Baekhyun krem ile aşk yaşıyor.*
"Ah! Kamera lenslerinden biri yere düşmüş!"
Kameraman ; Ciddi misin?! Nerede?!
*Baekhyun, kameramanı kandırdı ve vücut kremini çalarak oradan uzaklaştı.*
*Baekhyun firarda.*
*Kameraman delirdi.*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Survivor | EXO ✔
FanficEXO-M ve EXO-K takımlarının Survivor adasında ki diyologlarını içermektedir. / / Survivor Serisi 1. Hikaye °• Kısa Hikaye #3 // 19062016