Flavia nu este o tânără obişnuită: este frumoasă, cochetă, dar şi foarte ambiţioasă. Din păcate este foarte săracă şi, de când a venit la studii în Bucureşti, îşi ia în fiecare an câte o slujbă, ca să poată supravieţiu.
Pentru că e mereu ocupată, are foarte puţini prieteni, dar se poae lăuda că a făcut o bună selecţie a persoanelor pentru că aceştia îi sunt foarte loiali şi fac parte din altă categorie socială faţă de ea. Cel mai mult o ajută cea mai bună prietenă a ei, Mihaela, cu care locuieşte în camera de cămin.
- Uite, Flavia! Un anunţ în ziar. Se fac preselecţii pentru o emisiune de televiziune ca să-ţi găseşti jumătatea.
- Ar fi o idee, dar să ştii că nu prea am timp, şi nu mă omor să-mi caut jumătatea.
- Stai că mai e ceva!
- Ce?
- Uite, aici scrie că cea care va câştiga inima celui care va face selecţia, se poate alege cu partenerul sau cu 120 mii de euro. Ei, ce zici?
- Cum adică? Mai citeşte o singură dată!
- Păi scrie: Dacă partenera pe care o alege concurentul nostru nu este de acord cu acesta, poate alege o sumă de... în locul lui..
- Ha! Aşa mai vii de acasă! şi după un moment adaugă:
- Vezi care sunt condiţiile şi mergi, te rog, să mă înscrii! Ştii că nu am timp pentru că trebuie să merg la serviciu după cursuri.
- Bine!... Ce nu fac eu pentru tine.
- Mulţumesc mult!
YOU ARE READING
VEDETA
RomanceÎncearcă să apreciezi persoana care te iubeşte pentru că, dacă o pierzi, ai pierdut totul...