Episodul 3

70 1 0
                                    

ÎN CAMERA VIOLETTEI.

VIOLETTA
Violetta își punea o brățară pe mână.

LUDMILA
Ludmila bate la ușa camerei Violettei.

VIOLETTA
INTRĂ!

LUDMILA
CE FACI ? TE-AI PREGĂTIT?

VIOLETTA
DA. CHIAR ACUM VROIAM SĂ COBOR SĂ-L AȘTEPT PE LEON.

LUDMILA
A BINE EU PLEC. FEDERICO A SPUS CĂ NE AȘTEAPTĂ ACOLO . EU MERG CU UN TAXI NU MERGEȚI ȘI VOI?

VIOLETTA
DEFAPT , AM CEVA DE DISCUTAT CU LEON AȘA CĂ O SĂ MERGEM PE JOS PÂNĂ ACOLO.

LUDMILA
DAR CE E ? V-AȚI CERTAT?

VIOLETTA
NU , NU , NU . ASEARĂ M-A ÎNTREBAT DE CE ERAM SUPĂRATĂ , ȘI I-AM ZIS CĂ AR FI MAI BINE SĂ VORBIM CÂND MERGEM LA RESTAURANT. DAR DACA NU MĂ-NTREABĂ , EU NU-I ZIC NIMIC.

LUDMILA
DAR DE CE ANUME ERAI SUPĂRATĂ?

VIOLETTA
CRED CĂ DIN CAUZA VISULUI PE CARE ÎL AVUSEM. NU AȘ FI VRUT SĂ-I SPUN DE EL DAR SE PARE CĂ SUNT NEVOITĂ S-O FAC.

LUDMILA
DE CE NU VREI SĂ-I SPUI!

VIOLETTA
NU ȘTIU , POATE SE SUPĂRĂ.

LUDMILA
NU O SĂ SE SUPERE , TE IUBEȘTE MULT ȘI NU ARE DE CE SĂ SE SUPERE.

VIOLETTA
MERSI MULT LUDMILA.

LUDMILA
NA-I PENTRU CE . ACUM DU-TE !

VIOLETTA
MERSI , PAA!

19:03

ÎN FAȚA CASEI CASTILLO.

LEON
Leon o așteaptă pe Violetta.

VIOLETTA
Violetta se pune în spatele lui Leon și îi pune mâinile la ochii.
BUNĂ!

LEON
BUNĂ , PRINȚESĂ!

VIOLETTA
Violetta chicotește.
MERGEM?

LEON
SIGUR!
VIOLETTA , CE AR FI TREVUIT SĂ-MI SPUI MAI DEVREME LA TELEFON?

VIOLETTA
LEON, AȘ FI VRUT SĂ NU-ȚI SPUN , FIINDCĂ ...NU VREAU SĂ TE SUPERI , DAR...ȘTII, ÎN ZIUA ÎN CARE VENISEI TU , NOAPTEA , AM AVUT UN VIS . EU STĂTEAM PE O BANCĂ ÎN PARC IAR TU VENEAI SPRE MINE CÂNTÂND NUESTRO CAMINO LA CHITARĂ , APOI AM CÂNTAT AM CÂNTAT AMÂNDOI REFRENUL , ȘI ...VROIAI SĂ MĂ SĂRUȚI ȘI , APOI MAI ÎNTREBAT DE CE E AȘA GREU TE-AM INTRBAT LA CE TE REFERI , IAR TU AI ZIS CĂ TE REFERI LA MINE ȘI M-AI ÎNTREBAT DE CE MSĂ ÎNDEPĂRTEZ , EU AM SPUS CĂ NU FAC ASTA ȘI CĂ POATE NU PUTEM FI ÎMPREUNĂ LA DISTANTĂ ȘI MI-AI S0US CSĂ AI AI FACE ORICE PENTRU MINE ȘI TE-AM ÎNTREBAT DACĂ CHIAR MĂ IUBEȘTI AȘA MULT IAR TU NU AI SPUS NIMIC , DOAR , AI LĂSAT CAPUL IN JOS.


LEON
ASTA-I TOT?

VIOLETTA
DA . SCUZE CĂ NU ȚI-AM SPUS DAR CREDEAM CĂ O SĂ TE SUPERI.

LEON
VIOELTTA, N-AM DE CE SĂ MĂ SUPĂR . BINE , NICI NU SPUN CĂ NU O SĂ MĂ GÂNDESC LA CHESTIA ASTA .
Leon se oprește în fața Violettei și o privește în ochi.
DAR SERIOS , A TRECUT ATÂT TIMP ÎN CARE NE-AM CERTAT.

Violetta 4 Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum