One shot

376 42 15
                                    

Μετα την συνέντευξη που έδωσαν τα αγόρια, πηγαν στα παρασκήνια να ξεκουραστούν και να χαλαρώσουν για καμια ωρα μιας και μετα θα έβγαιναν στη σκηνή. O Jungkook σε ολη τη διάρκεια της συνέντευξης ειχε καρφωμένο το βλέμμα του πανω στον Taehyung και εκείνος το ίδιο.

"V hyung έρχεσαι ενα λεπτάκι μαζι μου; "
"Αμέσως!"

Ο Taehyung πηγε κατευθείαν προς το μέρος του. Τοτε ο Jungkook τον έπιασε διακριτικά απο το μπράτσο λέγοντας του

"Θελω να σου πω κατι σημαντικό "
"Πες μου" απάντησε μονολεκτικά ο Taehyung, κατι υποψιάστηκε.
"ή θες καλύτερα να παμε σε ενα ήρεμο μέρος; "
"Αυτο θα σου ζήταγα τωρα! "
"Εντάξει παμε"
Γεμάτος αγωνία ο Jungkook δεν ηξερε τι να κάνει, ειχε απίστευτο άγχος. Έτσι οπως τον κράταγε απο το μπράτσο τον τράβηξε και προχωρούσαν και οι δυο προς ενα δωμάτιο που δεν έμπαινε ποτε κανένας. Ήξεραν οτι θα ειχαν την ησυχία τους. Μπήκαν μεσα και ο Taehyung έκλεισε την πόρτα και την κλείδωσε.

"Γιατί κλείδωσες την πόρτα;"
"Πες μου οτι εχεις να μου πεις" του ειπε και άρχισε να τον πλησιάζει με ένα πονηρό χαμόγελο
"Γιατ--" δεν πρόλαβε να τελειώσει την πρόταση του ,ο Taehyung ηδη τον ειχε πλησιάσει πολυ. Ακούμπησε το κούτελο του με του Jungkook και δάγκωσε τα χείλη του προσεχτικά
"Ειχες κατι να μου πεις; "
"Ε-εγ-εγω- "  ουτε να μιλήσει δεν μπορούσε εκείνη τη στιγμή του ειχε κοπεί η ανάσα, ειχε κοκκινίσει και έτρεμε ολόκληρος. Τοτε ο Taehyung τον πλησίασε ολο και πιο πολύ ενώνοντας τα σώματα τους και φτάνοντας σε απόσταση αναπνοής. Οι παλμοί της καρδιάς του Jungkook οσο πιο κοντά τον πλησίαζε τοσο πιο πολυ δυναμωναν ,νόμιζε οτι θα πάθει εγκεφαλικό και καρδιακό έμφραγμα ταυτοχρόνως. Τα βλέμματα τους ήταν έντονα, σαν να έκαιγαν απο το πάθος που κρατούσαν ο ενας για τον αλλον. Τότε ο Taehyung χωρίς δεύτερη σκέψη τον πλησίασε ολο και πιο πολυ ,με αποτέλεσμα να ενωθούν τα χείλη τους. Ο Jungkook δεν ανταποκρίθηκε, ειχε πάθει το μεγαλύτερο σοκ της ζωης του, εκείνη τη στιγμη ηταν σαν πάγωσε ολο του το σωμα, δεν μπορούσε να κινηθεί. Ο Taehyung συνέχισε να τον φιλάει με τρυφερό τροπο και πέρασε το χερι του γυρω απο τη μέση του. Τοτε και ο Jungkook ανταποδωσε κάνοντας του το ιδιο και συνέχισε να ανταποκρίνεται. Αυτο ηταν ένα φλεγόμενο πάθος..

Taekook💓Where stories live. Discover now