.......... Чутно скрипучий тріскіт гілок ялівцю ............
Страшні крики відлунюють ехом серед крутих скель .......... Це крики жаху , поєднані із болісними зойками , навіть завиванннями ........ Вони котилися через палаючий ліс , оминаючи перешкоди із мертвих дерев та кущів , немов повноводна гірська річка - безперешкодно і стімко , не зупиняючись ні перед чим - вони котилися вздовж стрімких скель , відбиваючись ехом і піднімаючись до піднебесся . Крики наганяли нелюдського страху на любого , хто їх чув . Складалось враження , що вони не належали жодному із відомих лісових мешканців , бо були наповненими цілком людськими почуттями - страхом , болем , розпачем і усвідомленням своєї неминучої загибелі ....
Яскраві язики багаття лизали усе , що траплялось їм на шляху . Колишній зелений ліс , який був домівкою для багатьох тварин та птахів , тепер став їхньою могилою. Червона квітка безжалісно пожирала тіла колишніх господарів нір та лігвищ . Деякі померли просто увісні - безболісно та непомітно для самих себе .
Усе ще живі тварини мчали один за одним в пошуках безпеки - хижаки мчали услід за травоїдними , і навпаки. Деякі з них задихнулися , так і не діставшись безпечних територій - вони просто падали , і назавжди закривали свої очі .........
ВИ ЧИТАЄТЕ
Загадки Диких Лісів
Fantasy- Наш світ і досі є незбагненним для нас - людей ! Скільки загадок є досі нерозгаданими , скільки таємниць ми іще не знаємо ! Але , зрештою , усе потаємне коли-небудь стане явним ....