Zase ten otravný budík. Dneska je čtvrtek takže máme odpoledka na které se vážně netěším. Bereme druhy dřeva, takže to je vážně nuda. No nic. Neochotně vstanu z postele,převleču se a jdu do koupelny kde vykonám každodení rutynu. Když příjdu dolů uvidím Lucku pobíhající po kuchyni. Furt opakuje "nestíhám, nestíhám,,. Z linky si vezmu pití a z lednice vytáhnu jogurt. Pití si dám do tašky a jogurt sním. Pak zajdu do špajisky pro jablko a dám si ho taky do tšky. Vyjdu z domu a jdu přez cestu ke Karol. Ta mi hned řekne že už jde. Po chvíly vyjde. Jdeme spolu do školy a povídáme si.
Asi za 15 minut jsme u školy. Když dojdu ke skřínce čeká tam na mě Sabča. "On mě pozval na rande,, vyhrkla na mě "cože!!,,. Tak mi začla vyprávě jak jí její kluk pozval na rande. Je to strašnej romantik. Vešly jsme do třídy a hned jsem si všimla jak David řve na Julču. Pořád ji šikanuje a utahuje si z ní. "Davyde drž hubu a nech už ji.,, vyjela jsem po něm. "Klídek jo,, dělá ze sebe machra ale umí tak jedině hovno. "Jdi si řvát na někoho jiného,,. Julča je taky moje kamarádka takže ji kdykoliv pomůžu. Davyd odešel s namachrovaným pohledem ke svojí lavici. "Díky,, zašeptala "Nemáš zač,,. Ty hodiny snad nemůžou být nudnější. Naštěstí mam dneska jen 5 hodin, pak hodinu volna a pak odpoledka. Konečně zvoní na oběd. Všichni se vyhrnou ze třídy (takhle jsme se už hodněkrát zasekly ve dveřích😄). Oběd je jak jinak než odporný. Byly brambory které se nedaly jíst protože byly tvrdé a studené a k tomu "smažený sýr" v úvozovkách je proto že nebyl smažený byl namočený v oleji a to hodně. Takže jsem to hned odnesla. A jako všichni jsem si šla koupyt jídlo ve volné hodině do obchodu. Co si koupím? Vezmu si kroasan a jdu platiť. Po cestě zpátky potkám hodně spolužáku co si ještě rychle běží koupyt jídlo. Ve škole si sednu na lavičku u šaten a začnu jíst. "Bože to je dobré,, řeknu nahlas. Odpoledka jsou strašně nudné, takže si sednu až úplně dozadu aby na mě moc neviděl. Když dopíšu zápis tak si lehnu na lavici, zavřu oči a přemýšlím co je po smrti. Nad tímto tématem přemýšlím často ani nevím proč.
Po strašně nudných odpoledkách jdu domú tentokrát sama protože Karol jde ještě do knihovny. Je léto takže mám jen kraťasy a tílko ale aji tak je mi vedro. Zrovna jdu uličkou kterou nesnáším. Jsou tu všude rozpadlé domy a psi na řetězech. Nikdy jsem tu nikoho neviděla. Ale dneska bylo něco jinak. Na kraji cesty stála šedá dodávka trochu sem se bála. Procházím okolo dodávky a najednou mě někdo zezadu chytne za ruku a za pusu otočí mě k sebě. To je ten chlap co mě sledoval! Chci začít řvát o pomoc ale v tom mi dá na pusu kus smradlavého hadru. Najednou sem omdlela. Cítila jsem jen jak mě dává do té dodávky a pak sem byla jako kdybych spala. Ale nic se mi nezdálo. Prostě černo černá tma.
================================
Ahoj další díl je tu. Snad se líbyl a omlouvám se za chyby.
Komentujte, dejte voite a buďte šťastní.😘Vaše Laky
ČTEŠ
Unesená
Mistério / SuspenseJste normální holka která chodí do školy, má kamarády a sledujete televizní zprávy kde je, že někdo někoho zabili, znásilnil nebo přepadl. A říkáte si že tohle se může stát jen někomu cizímu ale další den se všechno může změnit.