.... Ніч була тиха і ясна . Незважаючи на їдкий запах гореного , повітря було цілком свіжим .Гострий запах темряви і оживаючого лісу лоскотав ніздрі , наче намагаючись одурманити їхнього власника . Вогонь вже давно погас . Але вигорілий ліс ще довго нагадуватиме усім навколишнім звірам і мандрівникам про трагедію , що трапилась тут . Колишній чудовий зелений килим із дерев та кущів тепер нагадував кладовище . Лише зірки із своїм скотарем-місяцем , як завжди , продовжували свою мандрівку по нічному небу . Місяць , схоже , дуже любив порядок . Його стадо завжди було вкупі , ніколи він не губив свою худобу . А працював він навіть без допомоги собак ! Хоча , хтозна - може його собаки просто не є видимими для нас ? Адже стадо цього сяючого господаря темряви є таким величезним , що здається неосяжним для наших очей . А що , як собаки місяця - це вовки , що , завиваючи у бік свого господаря , завертають неслухняні зірки назад , до стада ? "А-А-А-Уууууууу ... " - доноситься із глибин гір . Йому відповідає схоже завивання , але воно доноситься вже ближче . Схоже , вони і справді є місячними собаками ...
Такі думки належали хлопчині , що сидів на самому краєчку каменя , з якого був найкращий вид на вершини гір . Він сидів , звісивши ноги у прірву , і дивлячись уперед себе , неначе очікуючи чогось . Хоча , таке опудало навряд чи можна було назвати хлопцем - дуже довгі , окутані густим чорним хутром , лапи із гострими , гачкуватими кігтями , нестрижене роками волосся піднімалось вгору , нагадуючи голки сосни або ялини , чи радше , хутро дикого звіра . Голова була велика , із двома високими списоподібними стоячими вухами , що розходились у протилежні боки . Лице , чи скоріше , морда - була витягнутою і нагадувала своєю формою лев'ячу . Бакенбарди були такими густими , що у них з легкістю застрягало абсолютно усе - від сухого листя і шматків їжі до маленьких мешканців лісів та водойм . Ноги були кривими , звірячими - із обдертими колінами та пошрамованими стопами . А п'яти були такими стоптаними , що стали такими ж твердими , як камінь , на якому він сидів . Ззаду "хлопця" усе скручувалась чорна лискуча змія , яка при детальнішому огляді виявлялась звичайним хвостом із китицею на кінці . Він ніколи не був людиною у повному значенні цього слова , хіба що під дією оборотного зілля . Звір насолоджувався цими митями у лісі - митями повного спокою ! Адже вже об 5 ранку хлопець мав бути в дворі старенької будівлі школи-інтернату , де він вчився і жив . Він відверто ненавидів це злощасне відерко з раками*- вчителі і по сумісності , наглядачі на рівні із охороною знущалися над довіреними їм дітьми-сиротами . . .
Думаю , варто розповісти про сам сиротинець : це була стара , обдерта будівля у формі букви "Б". Вона мала безліч виходів і входів , а також мала багато вікон - по добрих 4 десятка на поверх , а поверхів усього було 3 , не рахуючи кладовки і комірки , що знаходились під дахом .
Абсолютно усі вікна у цьому закладі були хоча б раз побиті учнями . Дехто навіть змагався по їхній кількості . Але були й особливі вікна - ті , котрі розбивались найчастіше - це було головне вікно директора , вікно , що вело у кухню шкільної идальні та усі вікна учительської ! Вікно директора рідко було цілим навіть через годину після відновлення , а вночі так тим більше . Вікно кухарки билось нечасто - це відбувалось зазвичай після погано приготованої їжі . Або коли учні дізнавались по запаху , що там готується щось смачненьке . Тоді воно билось із розрахунку те щось здобути . Але кухарка теж була не промах , і дуже часто , була готова до такого пограбунку - вона заздалегідь клала скалку або пательню на столик між плитою і підвіконням , щоб в потрібний момент скористатись нею не по справжньому призначенню . А вікна учительської були битими завжди з 2 причин : або хтось не попав у вікно директора , або комусь поставили небажаного лебедя в журнал . Класи зсередини були такі ж обдерті , як і стіни ззовні . Обставлені вони були не краще : дерев'яні і залізні лави із партами були геть чисто обмальовані та обцарапані різноманітними малюнками та написами цілих поколінь учнів . Подекуди вони навіть шарувалися і змішувалися із новими "художествами" . Плакати , карти і обладнання теж було не у кращому стані : вони усі давно вицвіли і прийшли в непридатність . Мало того , вони усі були обпалені "добрими учнями" . . .
Повернімося до нашого чудернацького виходця із цього жахливого місця - він усе так само сидів на краєчку каменя , вдивляючись у багровіючий краєвид . Верхівки гір ось-ось мали пофарбуватись у колір сонця - це і був той знак , якого так чекав цей хлопець . Знак , що пора іти назад . Назад у це вируюче пекло . . .Примітки
*Відро з раками - маєтьья на увазі теорію " Відра з крабами " . Згідно цієї теорії , кожен краб у відрі є достатньо сильним і розумним , щоб вилізти із нього самостійно . Але він це ніколи не зможе зробити- інші краби будуть його зачіпати , утримувати і всіляко не даватимуть йому вилізти . Тому ніхто із них НІКОЛИ не зможе вилізти із цього відерка .Хороший критик для мене - на вагу золота ! Коментуйте , критикуйте і вносьте свої правки , бо тільки так я можу розвиватися , як письменник .
Всім добра !
ВИ ЧИТАЄТЕ
Загадки Диких Лісів
Fantasy- Наш світ і досі є незбагненним для нас - людей ! Скільки загадок є досі нерозгаданими , скільки таємниць ми іще не знаємо ! Але , зрештою , усе потаємне коли-небудь стане явним ....