Ölümden Dönüş

271 23 38
                                    


*Hikaye smut içerir*

Gece uyanmıştı yatağında. Karanlıktı ve odanın kuru bir havası vardı, kim bilir kaç yıldır gelen olmamıştı bu eve. Nerede olduğunu bilmiyordu, buraya nasıl geldiğini bilmiyordu ama bildiği tek bir şey vardı. Oda artık hiç bir şeyin eskisi gibi olmayacağını. O artık asiydi, güçlüydüydü ve kesinlikle korkusuzdu..
Yataktan kalkıp karşısındaki aynaya baktı orman yeşili gözleri, gecenin karanlığa dönüşmüştü. Gülümsüyordu.. Eskiden avladığı ve nefret duyduğu yaratıklara dönüşmüştü. Ne kadar garip bir duygu olsa gerek. Ama o öyle düşünmemişti. Sanki yıllardır o içinde sakladığı karanlık tarafını sonunda açığa vurmuş gibi. Yavaşça odaya gelen  adım sesleri duyuldu, kim olduğunu tahmin edebiliyordu. Onu hissediyordu, kokusunun tadını alabiliyordu. Belki tüm iyi duygularını kaybetmiş olsa bile bir tanesi hala saklanıyordu içinde. Onu ilk gördüğü andan beri vardı o duygu. Bunun kötü bir şey olduğunu biliyordu ama şansa bak ki artık kötü o olmuştu, kötü kavramı artık kendisi olmuştu..
"Cass?"
"Merhaba Dean" Dean şaşırmıştı. Sevdiğinin ses tonu değişmişti sanki.. Sanki saflığı gidermişti. "Sen iyi misin ?" "Çok iyiyim, sana sormak lazım kaç saattir senin uyanmanı bekliyordum ve söylemeliyim ki seni beklerken çok sıkılmıştım artık eğlenmeye ne dersim ha ? " "Eğlenm..."
diye sormadan melek hızlıca onu köşedeki bir sandalye ye bağlamıştı. Dean sinirlenip "Buda ne oluyor ?!" diye bağırdı meleğe. "Güzel zaman geçiriyoruz sevgilim." melek cebindeki şeytan bıçağı alıp Dean'in kolunu çizdi. Dean bağırarak inledi acıdan. Castiel gülümsüyordu. Daha sonra üzerine kutsal su döktü. Dean sinir ve acıyla "Bunu yapmak istemiyorum." diye bağırdı birdaha. "Bundan emin misin Winchester? İyi gidiyorduk." dedi alayla. Ve bacağına bir çizik daha attı Dean çoktan biliyordu bunun eski Cass olmadığını.. Gene oydu ama sanki içinde garip bir kötülük yer almıştı. Dean bir kaç saniye için ağızında tuttuğu kutsal suyu meleğin yüzünde püskürttü."
Yaklaşık 2 saat işkenceden sonra
tebessümle "Bugünlük bu kadar yeter" diyip sükünetle odayı terk etmişti melek. Dean karanlık odada bırakılmıştı. Şuan tek düşündüğü burdan kurtulup Cass'e iyi bir ders göstermek idi. Nihayet saatler sonra ellerini bağladığı ipten kurtuldu. Etrafta gezindi. Onun burada olduğunu biliyordu. Sıcaklığını hissediyordu. "Bu oyunu bitirelim !" diye bağırıyordu.

Castiel bir sandalyede oturup Dean'i bekliyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Castiel bir sandalyede oturup Dean'i bekliyordu. Onun kurtulacağını biliyordu. "Oyunu bitirmek mi ? Daha yeni başlıyoruz." Dean gülümsedi yavaş adımlara Castiel'a doğru yürüdü, çok yakınlaştılar ve nefesleri birbirlerine çarpıyordu "Peki öyle olsun ama sanırım sıra sana geldi küçük melek."  ve elindeki melek bıçakla meleğinin yanağını çizdi. Castiel inledi. Ama bu Dean için yeterli değildi daha fazlasını istiyordu ve yumruğu basarak başlattı dövüşü.

Castiel yenik kalmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Castiel yenik kalmıştı. Yere düşmüştü. Dean daha fazla uzatmadan onu aynı kendisine yapıldığı gibi bir koltuğa bağlamıştı. Kendisine gelmesi bir kaç dakika sürmüştü "Kendi kanımı akıttın." dedi gülümserek "Biliyorsun her oyunun bir ödülü vardır. Ve bana göre ikimizde kazandık meleğim." dudağını biraz ıslatıp o mükemmel yumuşak dudaklarına bastırdı.Ellerini meleğin ensesine koydu onu kendine çekmişti. Üzerine oturdu ve hafif sürtünmeye başlamıştı. Castiel inleyerek "Deannn.." Her öpücüğü daha sertleşmişti, ve sertleşen sadece öpücükler değildi. "Dean seni çok istiyorum." Dean yavaşça kafasıyla aşağılara doğru gezindi. Gezinirken her ayrı bölgeyi öpücüklerle kuşatmayı ihmal etmedi. Sıra geldi pantolondan kurtulmaya. Hızlıca kemerini çözmüştü, şişliğe bir öpücük kondu "Az kaldı bebeğim."
Baksırını çıkartıp ilk başta eliyle okşamaya başlamıştı. Castiel nefes vererek inledi. "Hoşuna gidiyor mu ?"
"evet" anlamında kafasını salladı.
Sonra aleti ağızına alıp emmeye başladı. Castiel zevkten kudurmuştu hala bağlıydı. "Sa.. Sa.. Sakın durma.."
Dean sevdiğini tatmin etmeyi biliyordu. Dakikalar geçti ve Dean artık durmalıydı yoksa Castiel boşalacaktı ve oyunun ödülü bu kadar çabuk bitmemeliydi. Oda bir pay istiyordu. Cass'i iplerden kurtararak onu kucağında yatağa yatırdı. Hızlıca kendi pantolonu çıkartarak bi yere fırlattı. "Hazır mısın ? " "Bitir beni sevgilim."  Dean dudağına bir öpücük kondu ve sertçe içeriye girdi..

10 dakikalık sevişmeden sonra boşalmışlardı. Yatakta uzanıp "Hayatımda aldığım en iyi ödüldü bu." "Aynen öyle, bunu sık yapmalıyız meleğim." ve ikiside gözlerini kapatıp uyuyakaldılar.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 07, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Deanmon & Casifer One ShotHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin