31.

38 12 0
                                    

Κάπου τον ξέρω εγώ αυτόν. Θα μου το θυμηθείτε.

Θυμηθείτε με!

Και τώρα θυμηθείτε ποιος είναι αυτός.

Η Adele ήρθε κοντά μου χαμογελαστή και σχεδόν χοροπηδούσε.

《Νέλληηηηηη》αναφώνησε και πριν καν σηκωθώ με αγκάλιασε.

《Τι κάνεις, όμορφη;》ρώτησα γελώντας και συνέχισε να με κουνάει πέρα-δώθε από τη χαρά της.

《Καλααααα. Τέλεια. Υπέροχα. Καταπληκτικά.》φώναξε πάλι.

《Μη φωνάζεις, βρε τρελό》γέλασα.

《Εσύ τι κάνεις; Πώς είσαι; Πότε τα βρήκατε; Γιατί δε μου είπε κανείς τίποτα; Έχετε ώρα που φτάσατε;》

《Μόνο πέντε; Με εκπλήσσεις》είπα παραπονιάρικα.
《Χαλάρωσε τώρα, θα τα πούμε μετά》της ψιθύρισα και της έκλεισα το μάτι.

《Ωραία. Να σου γνωρίσω, τώρα, τον Luck. Luck, η Νέλλη, η κοπέλα του αδερφού μου》

Ο τυπάς με κοίταξε με απορία και άπλωσε το χέρι του προς το μέρος μου. Έκανα κι εγώ την ίδια κίνηση χαμογελώντας.

Δε φαινόταν κάτω από 22.

《Χάρηκα》μουρμούρισα κοφτά για να σταματήσει να με κοιτάει έτσι, ενώ το πρόσωπό του, μου θύμιζε όλο και πιο έντονα κάτι.

《Κι εγώ.》απάντησε ήρεμα.
《Σε ξέρω από κάπου;》ρώτησε.

《Κι εγώ έχω αυτή την εντύπωση, αλλά δε θυμάμαι.》τον διαβεβαίωσα.

《Ο Luck θα μείνει μαζί μας για τις γιορτές, παιδιά.》ενημέρωσε εμένα και τον Chris ο συμπαθητικός -είμαι και ειρωνική, τρομάρα μου- πολιτικός.
《Όποιος δε συμφωνεί με την ιδέα, μπορώ να μαζέψει τα πραγματάκια του και να φύγει》γύρισε και κοίταξε εμένα.

Σε άλλη περίπτωση θα έλεγα πως έριξε σπόντα για 'μένα, αλλά όχι.

Τώρα λέω πως είναι απλά ένας άξεστος μαλάκας.

《Δεν έχω κανένα θέμα με κανέναν και μς τίποτα. Μόνο εσείς έχετε αρχίσει να μου προκαλείτε μεγάλη απάθεια και απέχθεια.》απάντησα ειλικρινά με κακία και σηκώθηκα.
《Chris, θα τα πούμε αύριο. Εγώ καλύτερα να φευγω》

《Όχι, περίμενε. Άκου να σου πω κ. Hedrison》ξεκίνησε με ειρωνεία προς το πατέρα του.

Όχι, δε θα το κάνει αυτό.

《Chris, όχι》τον σταμάτησα αμέσως.
《Θα τα πούμε αύριο. Σου το υπόσχομαι. Κάτσε με την οικογένεια σου τώρα》του ζήτησα.

Only With HimWhere stories live. Discover now