Lehet de nem biztos. Majd meglátom.
3 évvel ezelőtt...-Sziaa!
-Szia Amy!!
-Mizu?
-Semmi de van egy rossz hírem..
-Elköltözünk..
-MII??
-Bocs, de most mennem kell.
-Hé!!! Gyere vissza!! Most J...! 😭😭😭
Jelenben....
A kezdőbetű ugyanaz nekem ez már különös... Mindegy már oda is értünk... Leszálltam a buszról és mentem is a suliba. Jace velem jött a teremig mert nekik 0.ora volt a töri. Nekünk a Matek... Blahhh fúj. Amúgy csak nekem nem tűnt fel hogy ez a srác idejár? Bementem órára. Egy hosszú napnak neztem elebe...
Órák után......
Végree!! Hazamehetek!! Ezt a percet vártam egész nap! Rohantam ki amikor megálltam épphogy csak mentem neki uhh... Éppen vette le a sapkáját és véletlen belenyomta abba a ronda fejembe. Jó illata volt 😄 Na jó miket beszélek én itt? Észre vette hogy mögötte voltam. Uhhh bocsánat nem akartam! Tényleg csak.. Ekkor elkezdett nevetni. 😄 Uhh az a mosoly. MIII?? Semmi.. Semmi 😀 Most megyek mert sok dolgom van ha nem baj :) Nem baj nekem még forgatásra is kell mennem :D Ekkor egy kicsit hülyének néztem ki.. Mert nem tudtam most mi van? Oké szia! Szerintem tutira hülyének nézett engem tök természetesen vettem mintha egy minden napi dolog lenne hogy az ember megy forgatásra basszus... Gyors hazamentem aztán nekiálltam csinálni a házit... Persze hogy CSAK matek. 1 órával később végeztem is. Megnéztem az instagrammon hogy ki az a Jace az az tudom csak hogy híres vagy csak ego? Csak annyit kellett beirnom hogy Jace és már ki is dobta Jacenorman Megnéztem.. Görgettem egy ideig még egy olyan képhez értem amin elakadt a szavam... Mi?? Akkor nem ego?? Ez tenyleg forgatáson van? Henry Danger? Bele kellett nézzek ebbe. Hát mit ne mondjak kb 3 óráig néztem azt a sorozatot.Mindegy mentem lefürödni mert tul sokáig néztem a sorozatot. Ezt mind neki köszönhetően...
Na? Hogy tetszett? Tudom rövid lett de most nem jutott annyi eszembe. Ha tetszett nyomjatok egy nem like-ot bár azt Jace csatornáján kell megtenni 😄 Na majd holnap lehet jön a kövi rész! By Guys! 😘
By: Amanda7
YOU ARE READING
Brown Eyes And You're Done!
FanfictionEz Jace-ről és egy lányról Amy-rol fog szólni. Amy életét érzelmekben és élményekben gazdag cselekvesek fognak szerepelni. Ez a fiú nagyon kedves aranyos de valahogy meg is csak ismerős neki ez a srác. Mintha ismernék már egymást. Pedig még életü...