2.Bölüm

160 18 12
                                    


Geri dönüş şarkımız ve mini albümümüz çok sevilmişti.Promosyonlara devam ediyorduk.Ne kadar yorucu olsada hayalimdeki işi yapmaktan zevk alıyordum.Bugün ise şu sıralar her zaman yaptığımız gibi sahneye çıkmamız gerekiyordu ama yağmur bizi endişelendirdi. Dengem konusunda kendime hiç güvenmiyordum. Üyelerde bunu anlamış olacak ki beni neşelendirmeye çalıştılar.Daha iyiydim. Sahneye çıktık, zemin gerçekten de kaygandı.

Bir

İki

Üç

Kaç kere düştüğümü saymayı bıraktım.Gözlerim dolmuştu. Hiçbir şeyi böyle hayal etmiyordum ben. Ne kadar daha dikkatli hareket etmeye çalışsamda düşüşlerime engel olamadım.

Performans sona erdi. Sahneden indik.Sanırım bugün hayatımın en kötü günlerinden biriydi. Ağlamamı durduramıyordum ve üyelerde benim için endişelendiklerinden ağlamaya başlamışlardı. Menajer hyung bizi teselli etmeye çalışıyordu. Şirket arabası geldi ve yurda gittik. Bu olayın duyulmaması için dua etmekten başka çarem kalmamıştı.

➖➖➖➖➖➖➖

"Gfriend adlı çaylak kız grubunun bugünkü performansında ıslak zeminden dolayı üyelerin kayıp düşmesi alay konusu oldu. Bazı insanlar bununla dalga geçilmemesi gerektiğini söylese de ilgi çekici gelmiş olacak ki performansın videosu kısa sürede yüksek bir izlenme sayısı aldı."

Birdaha haber kanalı izlemeyeceğim. Asla ve asla. Hayır ağlamamalıyım. Herkesin hataları olabilir değil mi? Herkes düşebilir önemli olan kalkmak değil mi!?

Çalan telefonla düşüncelerim bölünmüştü. Menajer hyung 7/24 bizimle olmadığı için ailelerimizle görüşmek amacıyla yurda bir ev telefonu bağlatmıştı. Telefonu açtım.

"Merhaba kimle görüşüyorum?"

"Merhaba Yuna ben Jungkook iyi misin diye sormak istedim. Bilirsin bugünkü olaydan sonra yani"

Kalbim tekledi. İlk sahnemiz sonrasındaki aramasından beri onun sesini bir daha duyamamıştım.

"İyiyim Jungkook. Aradığın için sağol"

"Önemli değil, seni hep destekleyeceğim unutma. Bu arada yan sokağa yeni bir kahve dükkanı açıldı. Şirkete giderken görmüşsündür belki. Proğramının hafiflediği bir gün beraber gitsek olur mu?

Ne yapmaya çalıştığını anlamıyordum.Joy dan ayrılır ayrılmaz tekrar benimle buluşmaya devam mı edecek? Ya bu bir döngü halini alırsa? Ya ona çok takılıp işimi iyi yapamazsam?

"Yuna orda mısın?"

"Buradayım Jungkook. Seninle buluşmak isterdim ama biliyorsun artık bende bir idolüm. İnsanlar görürse ikimizi de karalamaya çalışacaklardır." Güzel kaçış.
"Orasını merak etme Menajer hyungla konuştum biliyorsun sizinkiyle yakınlar. Halledebileceğini söyledi. Yani sadece zaman ayırman yeterli" Neler ayarlamış, şaşırmamak elde değil.

"Peki, ayırmaya çalışacağım.İyi geceler"

"İyi geceler. Choi Yuna en iyisi Fighting!" Kıkırdadım. Oda güldü ve kapattık. Bu çocuk cidden üstümde iyi bir etki bırakmıyor. Sanırım delireceğim...

➖➖➖➖➖➖

Düştüğümüz performansın videosu gerçekten çok fazla yayılmıştı. Ama bu şarkının dinlenme sayısınında artmasına yol açtı. Bu konuda nasıl hissetmem gerektiğini hala bilmiyorum.

Onun dışında bugün Jungkookla buluşacağım gün. Ayrıldığımız günden beri ilk defa yüz yüze konuşacağız. Sanırım birazcık heyecanlıyım umarım çok belli etmem.

Bana verdikleri stajyerlerin kıyafetlerinden birini alıp giydim. Saçımı bağlayıp kapüşonunu çektim.Ve buluşma yeri olan kafeye doğru yol aldım. Mekana girdiğimde görevli adam alt kata inmemi söyledi,indim.Alt katta da üst kattakilerle aynı masalardan birkaç tane vardı ve en kenardakine oturan Jungkook'u gördüm.Beni görünce ayağa kalktı. Kapüşonlumu çıkardım ve saçımı çözdüm.

"Merhaba" dedim. Ne diyebilirdim ki zaten? Hala ayaktaydık. Sarılmam falan mı gerekiyor diye düşünürken kollarını kısa süreliğine bana sardı ve ayrıldı.

"Merhaba. Kolay gelebildin mi? Kamera falan gördün mü hiç?"

"Hayır görmedim."dedim. Oturmuştuk. Havadan sudan konuşup kahve içerken ikimizde sıkılmıştık. 5-6 saniyelik sessizliğin ardından söze girdi.

"Yuna diyorum ki son birkaç ayda yaşananları unutup tekrar eskisi gibi olsak?"

Kalbim evet diye çığlık atsada gururuma yediremiyordum. Bunca şeyden sonra 'hadi eskisi gibi olalım' demek bana göre yüzsüzlüktü.

✳✳✳✳✳

Not: Ben çok sıkıldım bundan üretemiyorum xmsmfksnfm neyse en kısa zamanda final yapıp başka bir btsxgfriend yazmak istiyorum hadi hayırlısı


GLASS BEAD -yukook-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin