YER ALTI BELASI

99 1 2
                                    

Yeni bir gün oldu sabah kahvaltımı yapım dişsize yeni kuyruk yapmak için demir mağdenine girdim ve 3 kg lik demir alıp eve döndüm ve mavi bir kuyruk yaptım ve dişsize taktım ve havalandık AMANTANRIM ÇOK HIZLI manevralar yapabiliyorduk ve asfirit ikizler balık ayak südüklü nün yanına gitim ve tam diyer adalara ziyarete gidicek tiki AAAAA yerler ölümcül bir sekilde salanıyordu sonra 15 saniye geçti ve sarsıntı kesildi babam o an kosarak yanıma gelip OĞLUM OĞLUM iyimisin dedi evet iyiyim baba dedim babam sanki şükreder gibi mutlu oldu sonra dediki kuyu ların etrafında 3 metrelik çukurlar açıktı dişsiz bana bakarak gözlerini kıstı ve balık ayak korkarak dediki cocuklar cocuklar arkanıza bakın dedi ve yavaş yavaş arkamı döndüm ve bir baktım ki koskocaman bir beyaz fısıldayan ölum gördüm ve bütün biniciler ejderhalarına atlayıp havalandık ve ateş etik ama o çukurlara kaçtı ve hemen arkasından bizde çukura girdik ve lanet olsun herkesin gözleri bir karış açıldı ve bir fısıldayan ölüm yuvası beyaz olan 40 m likti diyerlri mavi ve 15 m likti ve korkudan hemen kaçtık ve evimize döndük balık ayak ejderha kitabında onla ilgili bireyler bulmuş o beyaz olan fısıldayan ölum 1000 yılda bir doğuyormuş ve onu yenmeni  yolu onu suya sokmakmış biz hemen hazırlanıp yola koyulduk ve südüklü yolda gene vırvırlanmaya başladı ve yolda konuştuk ve vardık ve dikat lice yuvaya girip beyaz ejderha uyuyordu ve 4 ejderhalarımız kaldırdık ona ateş etik ve bize bir sürü diken atı ama kaçtık ve ejderha peşine duştu dişsizle çukurdan çıkarak onu peşimize taktık ve mavi olan yeni yaptığım kanadı actım ve çok hızlıydık biz denize kadar geldik ve suya gireken tan 2  cm arayla sıyırdık ama ejdera suya girdi ve öldü bizde eve dönüp bu olayı baba ma anlatık ve anlayışla karşıladı.

           EJDERHANI NASIL EĞİTİRSİNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin