•1•

7 1 0
                                    

E seară...E frig..Și eu nu fac nimic.. doar stau,mă uit pe pereți și mă gândesc la ce am făcut în ziua aceea..asta fac in fiecare noapte..Mă ajută să îmi controlez greșelile și să nu le mai repet. Unii spun că e imposibil să poți să nu îți repeti greșelile..Ei bine eu am făcut imposibilul posibil..Sau așa cred eu.
Eu? Sunt o persoana izolata..Nu vorbesc cu nimeni,nu îmi pasă de nimeni.. doar de mine și de prietena mea cea mai buna a și de iubitul meu. Doar in ea pot avea încredere. A dat dovadă de curaj..Având în vedere că tuturor le e frică de mine.. asta pentru că mă îmbrac in negru și am spus,nu fac nimic altceva decât să mă ocup de mine. Eu nu socializez. Îmi exprim sentimentele in scris,poezi,povesti,sau scris in jurnal. Scrisul este metoda mea de eliberare. Mă ajută să ies din lumea asta și să intru în lumea mea,unde totul e posibil.
Am 18 ani și tocmai am terminat liceul. Nu am părinți ...Ei,m-au abandonat și nu intr-un spital sau orfelinat ca orice om normal..Ci pe malul marii..Nu știu nimic de ei..Cum arata...cum îi cheamă..Nimic. Ei m-au făcut să fiu așa.. sa nu îmi pese de nimeni...Cum nici lor nu le-a pasat de mine.
Am crescut cu doi oameni amabili..Care îmi sunt eroi..M-au adoptat...mi-au oferit adăpost,mâncare căldură și haine. Fără ei,nu as mai fi fost aici scriind,ci intr-un orfelinat suportând abuzurile și bataile..Da știu cum e sa trăiești acolo...Prietena mea a suportat asta..Știu că vreți să știți,ajungem și acolo .Și cu toate că îmi oferă tot..Nu vreau sa le spun mama și tata. Pentru că nu sunt și trebuie să accept realitatea și soarta mea.
Trăiesc în România, București alături de cei doi..Și de prietena mea,care...nu are pe nimeni aproape...Doar pe mine..De aia sta cu mine.

Pe prietena mea o cheama Yasmine și eu sunt Audrey (odri)
Ea,știe prin ce trec,și nu avem secrete..Urma să îmi schimb viața..Urma să mă mut,sa incep liceul sa cunosc oameni noi pe scurt,sa am o noua viață..
Era ora 4:50 ziua următoare era una importantă,trebuia să plec departe de casa asta,de locul unde am crescut și am simțit că sunt iubita.
Să genul de persoana care deși se culca târziu se poate trezi oricând..Pentru că eu când mă gândesc e că și cum aș dormi cu ochii deschiși.
Camera mea e complet neagra,bine aproximativ,nu sunt așa nebuna,și nu nu sunt emo,nu mă tai nu sufăr.
Sunt blonda dar m-am vopsit bruneta,am un corp subțire și cum spuneam,nu vorbesc cu NIMENI.

Eu sunt doar eu. Audrey, încântată de cunoștință.

__________________
K,carte noua. Încerc să o fac total paralela cu cealaltă. Sper sa va placa. Mulțumesc
A da,nu uitați să citiți și cealaltă carte a mea : ,,Tu,și nimic altceva"

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Mar 22, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Cioburi de setimente Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum