Don't Touch Our Saeng.....
Last part.....
*****:Taemin oppa.....
Taemin: aigoo kkamchagia..... Haih Naeun ni terkejut la oppa mcm ni.....
Naeun: hahahah... Mianhae oppa....
Taemin: yela ni apesl lmbt nasib mase rehat ad lagi tau.....
Naeun: ala oppa ni mcm tk pahm2 je Oppa2 Naeun tu mcm mne....*****:Haih sampi nme kite org pown kena sebut ke.....
Taemin: Omo Luhan sumbenim....
Lay: Haih.... Bkn sumbenim la Taemin....
Xiumin: panggil kiteorg "HYUNG" la.... Sambil memegang bahu kiri Taemin dan tersemyum ikhlas....
Luhan:ko dh janji kn nk jaga Saeng kami....
Taemin:Nae hyung saye janji....
Naeun:tpi Taemin oppa mcm mne oppa bole dapatkn barg2 yg Oppa2 Naeun mintk....
Taemin:adlh biarla rahsia oppa sorg..... Ok....Flashback Mase Chuka party.....
Naeun: mane Taemin Oppa ni....
D.o: saeng sbar la oppa yakin Taemin akan dtg....
Naeun:kalo tk.....
Lay: saeng cpt turun.... Taemin dh dtg...
Selepas mendengar ape yg Lay katakn Naeun dn D.o bergegas turun ke bawah dan melihat Taemin yg berdiri di hadapan meja mkn.... Naeun ditemani oleh oppa2 Naeun berase pelik dengan tindakan Taemin yg berani menghadap merka....
Sehun: Taemin... Ko ad bwk brg yg kiteorg pesan.... Taemin menganguk kn kepala nya sambil tersenyum....
Taemin menghulur kn sekotak ayam goreng kepd Onew & Kai...
Taemin:ni Onew sumbenim and Kai sumbenim punya ayam gorng....
Kai: seriously.... Yeah.... Ayam gorg Taemin ko bole panggil aku Hyung hahahaha.... Oh my lovely Ayam....
Onew: ok aku dh settle Taemin panggil aku Onew hyung araseo....
Taemin:Nae Onew Hyung Kai Hyung... Ni pulak pau untk Xiumin sumbenim...
Xiumin: biar aku rse dulu kalo tk sedp siap ko.... Xiumin pown mkn pau yg Taemin beli.... Tibe2 Xiumin tersenyum.....
Xiumin: Ko ni kn Taemin pandai betul amik hati hyung2 ko kn.... Panggil aku Xiumin Hyung araseo....
Taemin: nae hyung.... Ni pulk Jonghyun sumbenim punye hamburger masih panas lagi cube la...
Jonghyun:yakin betul ko kn bak sini aku cube.... Jonghyun pown makn dan ternyata hamburger tu memang sedap....
Taemin: Jonghyun sumbenim ottokhae... Masisoyo...
Jonghyung:.... Ok la nasib ham ni sedp panggil aku hyung.... Btw jangan buat Saeng aku menangis.....
Taemin: araseo Jonghyun hyung saye tk kn buat Naeun menangis.... Ni pulak Minho sumbenim punya kasut and Key sumbenim punya cover fone tercomel ....
Minho dan key pown mengambil dan mereka tersenyum puas...
Minho:panggil aku Minho hyung....
Key: aku plak Key hyung.... Omo mne ko dpt ni Taemin comel betul siap ad gambr aku pulk tu hahahah i am a diva....
Taemin tersenyum selepas mendengar ape yg dikatakn oleh oppa2 Naeun....
Taemin: ni.... Baekhyun sumbenim,Changyeol sumbenim and sehun sumbenim punya barg....
Baekhyun: wah... Eyeliner baru.... Hahahah.... Aku suke sbb berus nya halus sgt and lembut.... Call me Baekhyun Hyung araseo.....
Chanyeol: wow... Daebak aku ad bola yg ad tulis name aku.... Daebak....!!!! Smbil menjerit.... Panggil aku Hyung Chanyeol Hyung araseo.... Taemin-ssi....
Tanemin: Nae hyung Sehunnie.... Ottehae
Sehun:bole la dari tk de.... Ok ske ati ko la nk panggil aku ape Nae...
Semua pown tersenyum....
****: AKU PUNYA MANE!!!!....
Taemin: ad Kris sumbenim punya bintang ad dan ini adlah bintang dihati Kris sumbenim.... Sambil menolak lembut Naeun dihadapan kris....
Kris: maksud ko....
Taemin: bukn ke Kris sumbenim ckp aritu sruh sye cari bintang di hati Sumbenim dan bintang tu adlah Naeun satu2 nya Yeosaeng Sumbenim... Kris pown tersenyum....
Kris:pandai jugak ko kn Taemin....
Kai: pandai memang pandai.... Pandai menambat hati kiteorg ni kn....
Onew: ok la Taemin ko bole couple dgn Naeun saeng kami tpi ingat jgn sesekali ko kecewa kn Saeng aku...
Taemin: Nae Hyung saye janji...End Flashback.....
Sebulan kemudia....
Kris:Tpi Taemin mcm mne ko bintang hati aku....
Taemin: enth la hyung sye cume rase yg Naeun tu satu2 nya bintg di hati hyung2 semua....
Naeun: See pandai tk namja chingu Saeng oppa.... Naeun pegi kearh Taemin dan peluk badan Taemin dgn erat dan mengata kn....
Naeun: Taemin oppa SARANGHAE....
Taemin memegang kedua2 pipi gebu milik Naeun dan kiss lips Naeun.... Sweet gitu TAPI....."YAHH.... DON'T TOUCH OUR SAENG WITH YOUR LIPS.... PABO!!!!!! Jerit ke semua oppa dan menuju kearh Taemin.... Taemin berasa takut terus bersembunyi di belkg Naeun....
Naeun:Oppa Hajima.....Haih ingat kn dah redha yg Naeun yeojachingu Taemin rupe nya masih lagi Jealous kalo Naeun dan Taemin berkiss.... TERUK LA OPPA NI....!!! Naeun bersuara sambil tergelak kecil....
Oppa2 Naeun tidk memperdulikn ape yg di bebel kn olehnya dan terus mengejar Taemin.....
TAMAT.....
Sori endingnya tk berape best....
Sbb tk de idea nk buat ending nye... 😭😭 sori sgt2