Süt oğlan: Jonginnieee~
Çikolata çocuk: Kyungie~
Süt oğlan: Ne yapıyorsun?
Çikolata çocuk: Huh bizim çocuklarla takılıyoruz. Basket oynamaya gideceğiz sanırım. Sen napıyorsun?
Süt oğlan: Bizde bizimkilerle kafedeyiz. Ama tanrım şunlara bak ben yokmuşum gibiler.
Jongin neredesin?
Uf mesajımı okuyup neden cevap vermiyorsun sıkıldım burada.
Neden kimse benimle ilgilenmiyor.
Çikolata çocuk: Tanrım Kyungsoo sanırım şu anda bulunduğunuz kafeye geliyoruz.
Süt oğlan: Hey neden? Yoksa ben sıkıldım diye miiiii?
Çok romantiksin Jongin ama kimse öğrenmemeli biliyorsun.
Çikolata çocuk: Aslında sadece attığın fotoğrafı Baekhyun gördü ve çıldırmış gibi nerede bunlar diye koşmaya başladı. Sanırım şu anda hep takıldığınız kafeye koşuyor. Bizde Sehun'la onu takip ediyoruz.
Süt oğlan: Aman tanrım onlar sadece şakalaşıyorlardı.(şakalaşırken hamile kaldı haberi geldi aklıma ajsjsjjs) Her zamanki halleri.
~~~~~
Baekhyun koşarak geldiği kafenin önünde durdu ve derin bir soluk aldı. Cam kısımdan Chanyeol'ü görmüştü. Hala oturuyorlardı. Koştuğu için nefes nefese kalmıştı ve muhtemelen kızarmıştı. Yan tarafta duran bir araba camına bakarak kendine çeki düzen verdi. Öylece içeri giremezdi ki zaten şu anda ne yapacağını bilmiyordu. Fotoğrafı görünce sinirle koşup onları bir güzel pataklamak istemişti ama bunu yapacak bir sıfatı yoktu. O yüzden o da sadece içeri girip onları rahatsız etmeyi düşündü. Kapıyı açtı ve çalan çan sesi ile içeri girdi. Oturdukları masanın karşı masasına,tam Chanyeol'ün karşısına oturdu. O sırada çan sesi tekrar duyuldu sonra da Sehun ve Jongin hemen iki yanına oturdular.Süt oğlan: Pekala Baekhyun'un bakışları beni bile çok korkutuyor Jongin. Chanyeol gerginlikten ölmek üzere.
Çikolata çocuk: Baek'e kızamıyorum. Chanyeol'ü sadece uzaktan izleyebiliyor ve kıskanıyor.Umarım sana da öyle şakalar yapmıyordur.
Süt oğlan: Bence bu yaptığı hareketle Sehun da anlamıştır her şeyi. Baksana Baekhyun'un elini bırakmıyor.
Çikolata çocuk: Sadece Baek'e sinirlerini yatıştırması için destek oluyor. Ayrıca Luhan neden Sehun'a onu parçalamak istiyor gibi bakıyor onu anlamadım. Seninle öyle şakalaşan olursa kafasını koparırım.
Süt oğlan: Öyle mi hiç fark etmedim. Ehem o halde ben Luhan'a sahip çıkayım.
Çikolata çocuk : Kaç bakalım Kyungsoo söylediklerime cevap vermeyeceksin belli.
Süt oğlan: Tanrım Jongin Baekhyun Chanyeol'ün arkasından tuvalete gitti. Ne yapmalıyız. Ya onu öldürürse.
Çikolata çocuk: Bence onları rahat bırakalım. Baek ne yapacağını bilir ki saçma bir şeyler yapacağını sanmıyorum.
Süt oğlan: Uh öyle diyorsan.
Selammmm ben geldim. Uf biliyorum bölümler çok geç gelmeye başladı ama sanırım tıkandım yazamıyorum 😔 bana ficle ilgili öneri sunabilecek bir minnoşumuz varsa mesaj atabilir. Öpüyorum hepinizi 💋💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Düşman Hattı (Kaisoo texting)
FanficJongin Kyungsoo'dan nefret ederdi. Kyungsoo'da ondan. Nefretlerinin altında yatan sebebi ise kimse bilmezdi.