Descoperirea noii lumi

84 6 0
                                    

După ce profesorul a lansat racheta, am ajuns in spaţiu. Mirati de privelistile uimitoare a cosmosului,am oprit nava pe planeta Marte .Ni s-a părut foarte frumoasă si atrăgatoare această planetă.Dupa ceva timp, am luat legătura cu Andrew. El ne-a transmis să ne întoarcem inapoi, deoarece are să ne spună ceva îngrijorător despre Terra.
     Ajunsi acasă, profesorul ne-a spus că Terra nu va supravietui unei eruptii solare puternică si a mai spus că timpul trece foarte repede si aceasta se va intampla in Mai 2017.Ingrijorati de spusele profesorului, eu si John plecasem acasă la familiile noastre.
      Acasă, Joulie a auzit la ştiri ce se va întampla cu Pământul dar nu s-a panicat. Ea a spus că daca va fi sfarsitul, pot salva intreaga omenire pentru că sunt un erou foarte puternic si neînfricat.
      După putin timp, John m-a sunat si mi-a zis că prof. Andrew întruneste o sedintă la sediu si că are nevoie de noi. Am plecat spre sediu. Cand am ajuns, la sedintă a venit si Presedintele SUA. Dupa această intrunire s-a luat decizia de a căuta o planetă asemanatoare cu Terra.
      Cu o echipă de astronauti, am plecat din nou spre spatiu, acum cu mai multi colegi de-ai mei.Ajunsi la Statia spatiala internationala, ne-am odihnit putin. Mereu mă gândeam la acest sfarsit al lumii..... Apoi am pornit nava si am mers mai departe cu căutările. Am părasit Sistemul Solar si Calea Lactee. Am ajuns foarte departe si in cele din urmă am zarit un zid de asteroizi si meteoriti care nu puteam sa-i depasim, gasind o intrare printre asteroizi, un tunel foarte mare ne-a zarit in faţa. Acel tunel era iesirea din Caleea Lactee. Apoi intrasem unde nici un om nu a intrat vreodată până acum, un alt univers nemaivăzut, acesta se numea Universul Nova. Din nefericire nu am stat foarte mult in Nova deoarece nu mai aveam combustibil, hrană si oxigen destul.
    După o lună, ne-am intors pe Terra ,cam prin iulie 2016.Am discutat cu cei de la NASA si le-am spus că vom supravietui toti si ca există o planetă asemanatoare cu a noastra in Nova. Acestia m-au crezut si au spus că sunt un erou pentru omenire. Se vedea că vremea era extrem de calduroasă, mai ales in iulie. Temperaturile din estul Europei si centru se inregistrau la amiază de +50 grade celsius iar in Africa de 60-65 grade iar in America peste 50 grade. Privind aceste evolutii ale temperaturilor, eram foarte ingrijorat .
        Toate statele au dat verdictul de a ne pregati pentru îmbarcare, si să nu ne panicăm. Mi-am pregatit familia si mi-am dus-o la nave. In America erau pregătite 50.000 de nave, in Asia si Europa 150.000 iar in Africa si Australia 80.000.Erau suficiente pentru a duce 7 miliarde de oameni. Eu ,după ce mi.am dus familia spre nava am plecat spre sediu .Acolo prof.Andrew a facut un desen schematic ca o harta pentru a ajunge in Nova .Imi parea rau că vom parasi planeta Pamânt.

Nu suntem singuri (Finalizat)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum