HERŞEYİ ÖGRENDİM

323 23 4
                                    

        Sabah telefonumun sesiyle uyandım.Telefonu elime aldım.Arayan numara yabancıydı iyde ben savaşın numarasını kaydettim e kim bu o zaman.Yataktan doğruldum ve telefonun yeşil tuşuna bastım.
Meriç"Alo
      Efendim.Bu ses çok tanıdık geliyordu.
Meriç"Deniz ben meriç konuşmamız lazım.
          Ne soyliceksen burdan söyle.
Meriç"Deniz!önemli dedim.Şimdi çabuk hazırlan. Boykotkafesine gel.Seni orda bekliyorum.
      Diyip suratıma kapattı.ÖKÜZ işte noolcak.Hayır yani belki gelmicem.Hemen banyoya girip bir duş aldım.Sonra okul formalarımı giydim.Sonra saçımı kurutup maşa yaptim sonra kafama bandaj taktim.Herzamanki makyajımı yaptıktan sonra koşarak merdivenlerden indim.Çok heyecanliydim nedense!!
           Kızlar ben çıkıyorum.Duru"Kızım okul sahatine daha var nereye hem kahvalti hazirliyorum bi kahvaltını yap.Kızım işim var siz yapın kahvaltinizi beni beklemeyin.Duru"Ne işin var ?.Meriç aradı konuşmamız lazimmis çok ısrar etti ben şey edemedim yani neyse hadi görüşürüz tutma beni ben ordan okula geçerim.Duru"Tamam hadi bakalım görüşürüz.dedi ve bende okul çantamı alıp arabama atladım 15 dk sonra kafeye varmıştım.Derin bir nefes cekip arabadan indim ve kafenin içine  girdim.Meriç cam kenarında masada oturuyor telefonla uğraşıyordu.

         Beni görmedi bende masaya ilerliyerek sandalyeyi cekip oturdum.Kafasını kaldırıp günaydın dedi.Günaydın dedim.Telefonu masaya bıraktı.Ee ne konuscaz bu kadar önemli olan şey ne .Meriç"Bekle bi dk garson bi baksana dedi.Çocuğa ne konuşcaz diyom o garson çağrıyo te allahım ya!
          Garson yanımıza geldi.Meriç"2 kişilik kahvalti istiyoruz dedi ve garson gitti.Meriç"Şimdi konuşabiliriz.Dün savaş piçiyle niye buluştun?!Durun bi dakka  bu bana hesap mi soruyo!!!Ona piç deme!diye çıkıştım.Meriç"Soruma cevap var dedi sakin durmaya çalışarak.Konuştuk da bundan sanane ki !Meriç"Ne konuştunuz dedi.Herşeyi öğrendim dedim.MERİÇ"Neyi öğrendin?Hımm nerden başlasam ki uyuşturucu satmanizdan mi yoksa savaşın sevdiği kızı elinden almandan mi ya da bir kardeşin oldugundanmi ve birsürü şey dedim.Meriç"Savaşın sevdiğini elinden mi almisim?tam olarak nasıl anlattı sana? Diye sordu.
Sinirlenmisti.Herşeyi baştan sona kadar anlattım.O da pür dikkat beni dinliyordu.Lafımı bitirdiğimde  Meriç lafa girdi.

    Meriç"1.si Evet bu uyuşturucu olayina kardeşimi bulmak için girdim ama ben onların hiçbirine zorla gelmesini söylemedim kendileri geldi sonra kardeşimin yerini söylemeyince biz gitmeye çalıştık ama bırakmadılar.Bizi hiçbılmediğimiz bir yere götürdüler. 2.si Bizi kaçırdıktan sonra  hiçbirimiz ailelerimizi görmedik çünkü bize öldü dediler.3.sü Uyuşturucu satmamizin nedeni sadece kardeşimin yerini soylicem demesi değil yoksa sizi öldürürüm diye tehtit etti ben mert ve berk sırf kardeşimi kurtarmak için sattık ama savaşlar korktuğu için sattı.4.sü ben savaşın sevdiği kızı elinden almadım ben savaşın onu sevdigini bile bilmiyodum kiz kendi geldi bana çıkma teklifi etti bende kabul ettim ben 1 hafta sonra öğrendim savaşın o kızdan hoşlandığını sonra ayrıldım dedi.O sırada garson geldi 2 kişilik kahvaltılı getirdi ve gitti.Ayrıca savaş seni kandırmış öldürdüğü insanları arka bahçeye gömüyor.Ha bide ben artık bu uyuşturucu işini biraktim berkle mertte bıraktı.Ama savaşlar hâlâ devam ediyor dedi.Ne diyecegimi bilmiyodum.Acaba hangisi doğru söylüyodu.
            Savaş niye yalan söylesinki dedim.Meriç"çünkü o yalancı ve piç herifin teki ondan uzak dur dedi.Peki bana kanitla,o zaman ondan uzak durcam.Bide sen kardeşinin kazim babanin kaçırdığına eminmisin.Meriç"Tamam kanıtlıcam diyip elimi tuttu.Vücudum alev alev yanmaya başladı.Napıcagimi bilmiyodum elimi çeksem mi diye düşünürken savaş tekrar lafa girdi.Evet kazim babanin yanında yani savas öyle dedi kazim baba savaşa göstermiş ama ben buna inanmıyorum o yüzden bu işi bıraktım.
          Ya doğru söylüyorsa yani eğer istersen ben kazim baba dediğin adamla konuşabilirim.Meriç"SAKIN!!öyle bişey yapmıyosun o adam şerefsiz herifin teki sana zarar verebilir dedi.Peki kalkalım mı artık okula geç kaldık dedim elimi elinden çektim ve çantamı aldim .Meriç"olur dedi be masaya büyük miktarda para bıraktı ve kalktık.Meriç"gel benim arabayla gidelim.Yok ben arabayla geldim zaten başka zaman diyip güldüm.O da güldü Meriç"peki öyle olsun hadi okulda görüşürüz diyip göz kırptı.Senin gülüşünü yerim ya ne diyorum ben ya deniz kendine gel.Bende ona gülümsiyip arabama bindim.Sonra okulun yolunu tuttum.Okula geldiğimizde arabalarimizi park edip arabadan indik aynı anda.
     Sonra meric yanıma geldi ve okulun içine beraber girdik 1.zilin tenefüsü çalmıştı belliki, bahçede insanlar vardı.Nerdeyse hepsi bize bakıyordu.Onlara hiç aldırmadan yürümeye devam ettik.Meriçe dönerek meric ben kantine gidiyorum istersen sende gel.Meriç"tamam dedi ve kantine doğru gittik.Bizim masada duru ece mert ve berk oturuyolardı.Bide arkası dönük bir çocuk masaya doğru ilerledik ve birer sandalye cekip oturduk.Oturduğumda arkası dönük çocuğu görünce inanamadim.
        

                      VE SON ♡

Arkadaşlar bu bölüm çok kısa oldu biliyorum.Ama yazıp yazmamak arasında çok kararsız kalıyorum arkadaşlar eğer kitabımı beğeniyorsanız lütfen vote ve yorum yapın.😘😘😍

PİSKOPAT LİSEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin