2017 tarihiydi hava yamurluydu yusuf adlı bir genç vardı orta 8 gidiyordu yamuru çok seviyordu ve yamurda ıslanmak onu mutlu ediyordu o gün yusuf ailesinden izin alıp dışarı çıktı ve yağmurun altında durdu ve birde bir ses duydu sanki biri onu çağırıyordu yusuf kendini kötü hiseti ve bi an başı döndü bir duvara elini uzatı bir anda kustu ardından biri önünden onu izliyirdu karanlıtan göremedi bir anda bir ışıkla yusuf yüzünü gördü ve donup kaldı çünkü karşısındaki kendisiydi bir anda tiremeye başladı ve bir anda kendini yerde buldu bayılmıştı gözünü açtığında bir kız gördü ve kalkmak yerine kıza bakıyirdu kıza aşık olmuştu oysaki daha kızın ismini bile bilmiyordu sonra ayağa kaltı kız ona bakıyordu bir anda yusufun annesiyle babası onu tutu ve iyi olup olmadığını sordu yusuf cevap vermedi kız arkasını döndü ve giti ailesi yusufu hastaneye götüdüler yusuf herşeyi anlatmadı çünkü onun deli oduğunu sanıcanı biliyordu yusuf bir kısmını anlatı ve doktor bir gece burda kalmasını istedi ama yusuf kalmak istemiyordu biran önce gidip gördüğü kızı bulmak istiyordu ama doktor kızdı ve yusufu yolamadı yusuf ailesinde gitmelerini istedi çünkü ailesinin çok yorgun olduğunu biliyordu. Ailesini zorladı ve ailesini gönderdi ardından doktorun gösterdiği odaya geçti ve yatı ruyasında bir aynanın önünde durmuştu yansımasına bakıyordu bir anda yansıması elini yusufun omuzuna koydu yusuf hiç korkmuyordu bir anda ayna yokoldu ama yansıması haylağa karşısında ona bakıyordu ve eli hayla yusufun omzundaydı ileriyi gösterdi ve" yusuf o köye git" dedi yusuf ta" ne köyü" dedi bir and önünde bir köy belirdi ve yansıma yürüyerek uzaklaştı yusuf bir anda yine kusmaya başladı ama bu sefer kan kusuyordu ve acı çekiyordu bir anda yataktan sıçradı ve lavaboya koştu ağızı acıyordu ve ağzında kan vardı bir anda yine yansıması ona "korkma" dedi ve bir yumruk atı yusuf bir anda yere düştü ve kendi kendine konuşmaya başladı "ne oluyo bana" diyerek korkudan ağladı ayanaya baktı ayna kırımıştı korktu yatağa giti ama yatamıyordu korkuyordu ama uyanık kalırsa daha çok korkucağını anladı ve yattı rüya görmedi sabah kalktı ve direk eve gidip odasına kapandı kafasını toplamaya çalıştı ama bi yandan söylesemiydim doktora belki piskolga giderdim diye düşünüyodu ve annesine söyleyecekti ve odasının kapı kolna dokundu ve yine yansımasını gördü söylersen seni deli zanedecekler gitme dedi ve yusuf korktu hızlıca kapıyı açtı annesi yanına giti hızlı adımlarla annesi televizyon izliyordu yusufa noldu dedi.
Yusuf
-yoook bişey ya kaç saniyede gelirim diye bakıyodum dedi.
Yusuf yansımasından Artık korkmuyodu çünkü ona doğruyu söyledigini düşünüyodu ve tam koltuga oturdu bi fısıldama duydu yusuf odan git dedi ses yusufun sesine benziyodu veyansımsını teleyziyonda gördü şaşkınlıkla anne duydunmu ! Neyi olum biriyusuf falan dedi.
Annesi şöyle karşılık verdi
- Oğlum delimisin sen istiyosan bi doktara gidelim (!)dedi tabi dalga geçiyordu Yusufla.
Yusuf yine kendi sesini duydu bu seferde "bak bensan demiştim " sanki herşeyi önceden biliyomuş gibi ve tuvalet giti ve ayanya baktı çünkü yansımasını görmek istiyodu o arada annesi yusufun odasına girer ve aynanın olmadıgını gördü yusufu çaraceken yansıması yusufa annen seni çaracak ve "aynaya noldu diycek "yusuf annesinin yanına giti ve annesi aynem öyle demişti
-yusuf anne ben top oynuyodum kırıldı der. Anneside bişey demz çünkü kızarsada o ayna düzelmiycek kızmasada ve yusufun odasından çıkar çıkmaz yusufun kapısından bi garip ses gelir yusuf kendi sesini duyar ve kapıyı kitle der yusuf yapar çünkü yansıması ona hep gerçekleri söyliyodu . Yusuf düşünür ve aşık oldugu kız aklına gelir yusuf yansımasına soru sormak için banyodaki aynanın yanına gider yansımasını görmez...