Capitolul 20-Dată afară

143 12 4
                                    

          Sunt în fața biroului lui Tony și mă gândesc dacă să intru sau nu.Nu i-am mai văzut pe ceilalți de vreo două zile în care am stat închisă în camera mea și păzită ca cel mai periculos criminal.Tony m-a chemat dimineața asta spunând că vrea să vorbească cu mine,așa că.....iată-mă.
-Tony,e absurd!Chiar crezi că asta este cea mai bună variantă?-aud o voce din spatele ușii.
-Sincer să fiu,nu știu,Pepper!Acum mi se pare cea mai bună variantă.
-Știi ceva?Fa ce vrei!-aud un oftat zgomotos și apoi Pepper iese și dă nas în nas cu mine.-Oh,Shailley!Tony te așteaptă. -spune aceasta când mă vede și îmi face loc să intru.
-Bună dimineața!-spun nesigură și mă așez unde mi se indică.
-Neața!-mormăie Tony cu ochii într-un ecran.
-Poți fii drăguț?-intreabă Pepper înainte să plece.
-Pa Pepper .-spune Tony și primește un oftat exasperat,după care Pepper pleacă.
-Acum,știi de ce te-am chemat,nu?-mă întreabă Tony serios de după biroul lui.
-Presupun că voi da de belea pentru că mă credeți vinovată de tot ce s-a întâmplat cu Rosie.-spun uitându-mă oriunde altundeva numai la Tony nu.
-Presupui bine.De când ai venit în echipă totul a luat-o razna. Issac și Rosie s-au îndrăgostit,Ryan e mult prea protector,iar Matt....Matt nu mai e Matt.-spune serios.
-Poftim!!?De ce sunt toate astea vina mea?!-spun revoltată.
-Uite,încerc să spun că nu cred că intrarea ta în echipă și implicit în S.H.I.E.L.D. a fost o idee bună. Du-te și fă-ți bagajele,te întorci în L.A.-îmi aruncă în față socandu-ma.
-C-c-ce să fac?-spun balbaindu-ma.-Și băieții,Rosie....
-Îi voi anunța eu de plecarea ta.E mai bine să nu știe. -spune ridicându-se de la birou.
-Nu puteti să...-vreau să spun,dar sunt întreruptă de Tony.
-Poți să pleci de bunăvoie sau poți să pleci cu scandal,tu alegi,domnișoară Roberts.-spune Tony amenințător.
-Mă duc să-mi fac bagajele.-spun gândindu-mă că poate are dreptate spunând că-i vina mea.Poate că dacă eram mai atentă,Rosie nu era răpită.
                          ***
       După ce mi-am făcut bagajele,am vrut să-l caut pe Matthew,dar am fost luată și excortată până la garaje,unde am dat de Clint și Tony.
-Știi,chiar nu înțeleg de ce mă păzești ca pe un criminal.-spun nervoasă,smucindu-mă din strânsoarea unui agent.
-Unde ți-a dispărut politețea,domnișoară Roberts?-mă întreabă Tony amuzat.
-Politețea nu m-a ajutat la nimic până acum. -spun apropiindu-mă de el și tintuindu-l cu privirea.
-Ok!Ce-ar fi să nu vă mai omorâți din priviri.Du-te în mașină.-intervine Clint intre noi. Îl ascult,oricum nu mai pot face nimic acum.Mă așez pe locul din dreapta și aștept bosumflata până ce Clint se urcă pe locul șoferului.
-Aeroportul,huh?-întreb oftând când ieșim din bază.
-Cam ăsta ar fi planul.-spune atent la drum.După câteva minute mă întreabă:-Cum a reacționat Matt,când i-ai spus că pleci?
-Nu i-am spus,însă sper să-i spargă fața lui Tony. -spun indiferenta și îl fac pe Clint să râdă.
-Da,Tony nu-i cea mai drăguță persoană existenta.-adaugă acesta serios.
-Pe bune?-spun mai mult pentru mine.
                           ***
Ryan P.O.V.
-A vazut-o cineva pe Shailley azi?-intreaba Matt imediat ce ne adunăm  în biroul lui tata.
-Nu,dar am auzit ceva de ea când am trecut pe lângă tata.Mă duc să-l caut.-spune Rosie vrând să plece,dar este oprită de Issac.
-Nu pleci nicăieri,il caut eu pe Tony!-spune acesta tragand-o pe canapea.
        A început o ceartă de îndrăgostiți care mă făcea să vomit așa că am spus:
-Mă duc eu!
-Ce ar fi să vă calmați!-strigă Troy râzând de cei doi. Mă întorc și eu să văd ce-i cu atmosfera veselă și nu observ că a intrat cineva în birou până când nu ne atenționează Mason.
-Hei!Fraților!
       Ne întoarcem toți și îl vedem pe tata cu o tipă care clar nu e Shay,stând  la intrarea din birou.
-Văd că aveți o zi bună,copii!-spune acesta și când Mason își drege vocea și arată spre țipă de mai devreme,tata continuă:-Ah,și aceasta este noua voastră colegă de echipă,Jessica Evans.A venit de la baza din New York aseară. Are 21 de ani și este lunetistă.
-Noua colegă?Domnule,dar ce s-a întâmplat cu Shay?-întreabă Matt speriat.
-Shailley trăgea echipa în jos.Nu poți  compara o lunetistă care practic a crescut în S.H.I.E.L.D. cu o puștoaică,care habar n-are ce-i aia un proiectil de tanc din '66.Am trimis-o înapoi în L.A. să-și urmeze facultatea și viața de dinainte de agenție.- spune acesta mândru.
-Da!!!-țipă Issac entuziasmat.-Am scăpat de ea!
-Ești un tâmpit!-spune Mason,iar Rosie îi dă o palmă peste ceafă,în timp ce eu mă uit urât la el.
-Ce-ai făcut?!-întreabă Matt șocat.
-E mai bine așa. -spune tata uitandu-se la el.
-E mai bine pe dracu'!-spune dintr-o dată dând cu pumnul în perete.
-Ce naiba,Matthew!-spune tata șocat.
-Multumeste-mi Tony,puteam să te pocnesc pe tine!Plec imediat după ea!-spune Matt nervos cum nu l-am mai văzut de mult.
-Ba nu pleci nicăieri!-spune tata blocând ușa.-Ascultă-mă,Matthew,și ascultă-mă bine,pentru că n-o s-o repet.Nu o să te duci după ea,în schimb,o s-o uiți și o să te concentrezi pe rapoarte împreună cu Jessica,pentru că vă repun la muncă,dar dacă vreunul dintre voi o să vrea să-i trimită până și un singur sms,vă mut pe toți pe alt continent și vă suspend acolo!Ne-am înțeles?!-întreabă uitandu-se pe rând la toți cei din cameră. Aprobăm toți,pentru că deși țin la Shailley,țin și la restul.Shay e fată mare,se va descurca,cred.-Matthew?-întreabă tata când vede că nu zice nimic.
-Știi ceva,sefu'?-pufnește Matt dintr-o dată.-Dă-o naibii pe Shailley,dă-mă naibii pe mine,dăi naibii pe toți!!Nu contează ce simțim noi,ce vrem noi,ție,directorul S.H.I.E.L.D.,îți pasa doar să ne facem treaba,nu?Bine atunci,haide Jessica,avem de luat niște dosare de la arhive.-spune tintuindu-l încă odată pe tata cu privirea și plecând împreună cu tipa cea nouă.
      După câteva secunde de liniște apăsătoare,tata spune:
-Deci,a priceput!-spune vesel așezându-se în fața unui monitor.-Și voi ce mai așteptați?Toată lumea la treabă!-spune bătând din palme.
     După ce ieșim din birou și ne indepartam puțin,Rosie spune:
-E nebun,tata e nebun!O să facem ceva,nu?
       După un schimb de priviri cu băieții,mă decid să spun:
-Du-te la antrenamente,surioară!-și fiecare pleacă în direcții diferite.

S.H.I.E.L.D-O Noua Generație #Wattys2016 -FinalizataUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum