18.Hádka

57 5 4
                                    

Ráno jsem se probudila a Cameron vedle mě nebyl. Tak jsem se zvedla a šla do kuchyně. V kuchyni byl Nash. Nevěděla jsem jestli tam mám zůstat nebo jít do pokoje. Ale nakonec jsem tam zůstala.

Já: Kde jsou všichni???
Nash: Šli nakoupit něco k snídani. U Shawna v pokoji je Elis tak můžeš jít za ní.

Hned jak to dořekl tak jsem šla za Elis. Byla na mobilu.

Já: Ahoj tak říkej jak bylo v Londýně???
Elis: No to teda ne začni ty. Ty nejsi s Nashem??? Co se stalo??? A proč??? A Cameron to si děláš srandu???
Já: Zpomal trochu. No prostě z Nashem už nejsem protože se zase líbal s Lisou a nesnáším ho. A Cameron mě měl rád od začátku a chová se ke mě úžasně prostě ho miluju.
Elis: Takže chodíš s Cameronem a Nash je debil.
Já: Přesně tak. A teď říkej ty. Jak bylo v Londýně a co ty a Shawn atd.
Elis: No takže v Londýně bylo úžadně a se Shawnem jsme se ještě víc seznámili. A je úplně dokonalej. Přijela tam za námi jeho ségra a je hrozně fajn někdy se s ní musíš taky seznámit. No prostě Shawn a já jsme nerozlučná dvojka.
Já: To jsem ráda že vám to spolu klape.
Elis: Ale mě mrzí to že ty a Nash nejste spolu. Byli jste k sobě jak stvořený. Ale hlavně aby jsi byla šťastná.
Já: Já jsem s Cameronem šťastná. On je prostě úžasnej.

Najednou do pokoje příjde Shawn a řekne že je snídaně. Tak jsme šli do kuchyně. Cameron jak mě viděl tak se ke mě hned rozběhl a obejmul mě.

Cameron: Dobré ráno princezno, jak ses vyspala???
Já: Úžasně a ty???
Cameron: Taky

A já jsem mu hned dala pusu.

Shawn: Nechte si to na jindy. Jinak vám vystydně snídaně. A já už odmítám dělat snídaně protože to je hrozný.

Všichni jsme se začali smát. Když jsem dojedla úžasné palačinky od Shawna tak jsem šla do pokoje za Cameronem. Seděl na posteli a koukal se na nějakou fotku. Sedla jsem si k němu na postel.

Já: To je tvoje ségra a mamka???
Cameron: Jo je. Moc se mi po nich stýská. Už jsem je neviděl 1 rok.

Já jsem tu fotku položila na postel a dala mu pusu. On začal spolupracovat. Pomalu mě položil na postel a začal si sundávat triko a v tu chvíli přišel Carter. A říkal že jdou na pláž jestli nechceme jít s nimi. Proč musel přijít zrovna když si sundaval triko to nemohl dvě minuty počkat, no to je jedno. Vzali jsme si plavky a šli na pláž. Byli jsme tam všichni já,Cameron,Elis, Shawn , Nash, Carter,Jack a Jack, Taylor, Matt, Hays no prostě všichni i ta blbá Lisa. Vzala jsem si plavky a rozběhla se do moře. Hned za mnou běžel Cameron. Už jsem stála nohama v moři a Cameron mě chytil za boky.

Cameron: Miluju tě.
Já: Já tebe taky.

A začal mě líbat. Mám ho ráda. Cítím se s ním líp než s Nashem. Najednou ke mě přiběhl Hays.

Hays: Já si jí na chvilku půjčím.

A odtáhl mě více do moře.

Hays: Nash tě chce zpátky. Miluje tě. Dej mu ještě jednu šanci.
Já: A to mi to neumí říct sám.
Hays: On ví že by jsi ho neposlouchala.
Já: Já jsem mu ale už před tím šanci dala a on si to teď zvoral takže má smůlu. A já už mám někoho jinýho a on taky.
Hays: A koho má???
Já: Tu Lisu nebo jak se jmenuje.
Hays: Ale on s ní není!!!
Já: Já to nechci řešit. Prostě ne.

A odešla jsem na ručník. Lehla jsem si a najednou vidím jak mu to Hays nejspíš všechno říká a najednou mu Nash vrazí facku.

Já: Ty jsi debil proč ho mlátíš???
Nash: Ty se o to nestarej je vlastně kvůli tobě.
Já: Kvůli mě jo, já nevím kdo se každou chvíli cucá s jinou holkou.
Nash: Ty jsi jenom moje chápeš to!!!

A chytil mě za ruku. Hrozně to bolelo.

Já: Nech mě bejt!!!
Cameron: Pusť ji!!!
Nash: Teď si hraješ na hrdinu.
To je moje holka chápeš.
Cameron: Ne není a už se s tím smiř že to není tvoje holka sám sis to posral.

Nash Cameronovi vrazil a Cameron si to nenechal líbit tak mu taky vrazil a začali se prát. Nevěděla jsem jak je mám od sebe odtrhnout. A najednou je chytil oba dva nějaký chlap. Byl hrozně vysoký a ty svaly pane bože.

........

POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ.......

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Feb 07, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Dating in New YorkKde žijí příběhy. Začni objevovat