ARAS
Üşüyordum,karnım ağrıyordu ve her yanım kan yara bere içindeydi.Neden mi?Güya beni konuşmak için yanına çağırdı,pişmanmış,üzgünmüş ve bir kızın aramıza giremeyeceğini söyleyecekmiş.Keşke gitmeseydim.
Evlerine girdiğimde iki kişi birden beni tuttu,gözlerimi bağladı ve sürükleyerek evden dışsarı çıkartıp sırtımı duvara dayadılar.Gözümü açtığımda Hüseyin,kardeşi ve yanlarında tanımadığım iki kişi daha vardı.
Hüseyin elinde ki sopayı sırtıma geçirdikten sonra acıyla dolu bir inleme çıkardım.Hüseyin ben yerde uzanırken kardeşine ve yanındaki tanımadığım ikiye ''halledin,bayılmadan beni çağırın''dedi.Adamlar mideme ve sırtıma vurmaya başladılar,içlerinden biri ''şerefsiz adi piç sen bizim abimizin kızına nasıl el uzatırsın lan''dediğini duydum.
Sonra birden hepsi Hüseyin'in sesiyle kenara çekilip beni onunla başbaşa bıraktılar.Hüseyin yüksek sesle ''sen kendini ne sanııyorsun o benim tamam mı'' deyip uzun sert sopayla bana vurmaya baaşladı.
Gözümü açtığımda evdeydim ve annem başımdaydı.Bana soru soran gözlerle bakarken sessizce ''sakın bir şey sorma anne önemli değil'' deyip,yalpalayarak kendimi duşa attım.Duşta sessizce kendimi sıcak suya bıraktım,kapı çalındı ve arkadan Şevval'in sesi geldi.''Aras özür dilerim,ben böyle olmasını.....lanet olsun ben böyle olmasını istemedim,Hüseyin seni sadece uyaracaktı şiddet yoktu.....yemin ederim'' dedi ağlamaklı bir sesle.Ben hala ses çıkartmayınca gene ağlamaklı bir sesle ''tamam Aras eğer sende istiyorsan ben artık seninim,bana istediğini yap vur,kır,döv,söv ama susma''dedi.
''Şevval çabuk Hüseyin'in yanına git ben artık hiç yokum sizin için,git ve onu mutlu et''deyince,mutlu olmuş bir şekilde ''teşekkür ederim ama neden yaptın''diye.Yanıt vermeyince,bir süre sonra kapı sesi duydum ve gittiğini anladım.
Duşta biraz daha durduktan sonra hemen çıkıp yatağa girdim.Yorganı başıma kadar çekip kulaklıkla müzik dinleme başladım 'Yalnızlık Senfonisi'.
Yalnızlığım yollarıma pusu kurmuş beklemekte.
Acılar gözlerini dikmiş üstüme nöbette.
Bekliyorum bekliyorum bekliyorum.
Hadi gelin üstüme korkmuyorum.
Korkmuyorum çünkü ben yalnızım ben DIŞLANMIŞIM.
Not:multimedia Aras.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dışlanmış
RomanceAras genç ve hayalleri olan bir çocuk her zaman yüzündeki arsız gülümseme ile gezer durur.Hayatını asla dışarı vurmayan ve güçlü görünen Aras.YALNIZ Aras DIŞLANMIŞ Aras.... NOT:HİKAYE YAŞANMIŞ OLAYLARDAN ALINTIDIR TÜM TELIF HAKLARI BANA AITTIR