* Draga jurnalule m-am hotarat sa iti mai povestesc câte ceva , sa mă descărc pentru ca nu mai suport toată situația asta. Mă trezesc noaptea și plâng , nu înțeleg de ce a plecat , de ce ma lăsat . *Țârrrrrr!!! Se aude soneria de la ușă , mă ridic și merg sa deschid .
-Bună iubitoo! Și o văd pe prietena mea cea mai buna Iolanda.
-Bună puiu! ( îi spun eu în timp ce o iau în brațe )
Iolanda P.D.V.:
Ma trezesc și mă uit la ceas 09:45 , mă ridic rapid din pat merg la baie sa îmi fac rutina zilnica și mă grăbesc sa plec la Gesi. La 11:05 eram gata , o sun pe Gesi dar nu îmi răspunde . Ajung în stație aștept autobuzul care mă lasă chiar în fata casei Gesicai, și în 2 minute a si apărut . Ajungând sun la ușă , după câteva minute iese și Gesi . O iau în brațe find mi foarte dor de ea .
- Bună iubitoo! ( strig eu cât mă tine gura )
- Bună puiule! ( îmi spune ea după ce mă ia în brațe )
Părea trista dar de ce ? Tot îmi puneam eu întrebări în căpșorul meu.
Intram în casa ne așezăm pe canapeaua din sufragerie și ne dam la vorba .- Și ia zi te a mai sunat Ian ? (Se uita la mine suparata și cu lacrimi în ochii)
- Nu! (Spune ea cu o voce trista)
- Pai? Ce sa întâmplat ? Apropo voi v ați împăcat înainte sa plece nu? (Se întoarce cu spatele la mine și face pași mărunți spre fereastra )
- Nu știu! Da , cred ca da ! (Și oftează)
-Hmmm , ceva se întâmplă și tu nu vrei sa îmi spui . Nu vreau sa te forțez dar dacă vrei sa te descarci sunt aici puiule ( mă apropii de ea și o iau în brațe)Gesica P.D.V. :
Off, Iolanda mă cunoaște cel mai bine ea știe absolut totul despre mine dar o perioada a fost plecata la tata l ei în America și am vorbit doar la telefon dar nu am vrut sa îi spun absolut tot ce se întâmplă cu mine .
-Iolanda ? ( spun eu în timp ce mă trag din bratele ei)
-Da puiu ~ ( și se iuta atenta la mine)
- Nu vrei sa ieșim în oraș ? Așa ne mai plimbam si îmi povestești Cum a fost în stainezia ( și rad)
- Ce hoata ești , ocolești sa vorbești despre Ian dar bine fie hai sa mergem .
Bucuroasa bat din palme ca mergem , mă comport ca un copil mic și năzdrăvan . Ne știind cu ce sa mă îmbrac trag o pereche de pantaloni mulați și un tricou alb puțin transparent și bineînțeles fără sutien 😂 . În picioare îmi iau teniși ca sa mă simt bine , sa mă pot plimba cu Iolanda . Într un final am plecat , am ajuns în centrul orașului intra în tot felul de magazine din care ne luam câte ceva . La un moment dat Iolanda obosește și se așează pe un scaun la o cafenea care avea mesele afară .
- Hmmm , am obosit băgameas piciorul !( Spune Iolanda în timp ce își trece mâinile prin par )
- Te ai făcut o leneșă cât ai fost plecata. ( spun eu razand )
- Nu fi rea ca nu m am făcut leneșă , așa am fost mereu ( și ne bufnește rasul pe amândouă )
-Hai sa ne bem cafeaua ca eu încă simt ca dorm pe mine ! ( spun eu în timp ce îi fac semn ospătarului )
- Vreau și eu o cafea cu lapte . Mulțumesc ! ( ospătarul se întoarce spre Iolanda ca îi ia și eu comanda dar văd ca Iolanda se uita foarte atenta în spatele meu , ce o fi văzut sau pe cine ca ea este foarte curioasa)
- Doamna dumneavoastră ce doriți . ( Spune ospătarul )
- Aaaa da , vreau și eu o ciocolata calda ! Mersi !
- Cu plăcere , imediat vi le aduc (Spune ospătarul )
Iolanda P.D.V :
* Sper sa va placa , fac și eu ce pot . Va pup și spor la citit ! ❤💪