Ziua 09.07, ora 09:55
Perspectiva lui Amanda.
Ma trezesc si ma duc sa fac un dus. O sa ii spun lui George ca nu vin cu el la firma. Nu ma simt bine. Intru in baie si dau drumul la apa. Ma dezbrac si intru sub stropi de apa fierbinti. Ies dupa 10 minute si ma imbrac intr-o pereche de pantaloni de trening si un tricou. Ceva usor. Ies din baie sincobor in bucatarie unde George facea ordine. Imi spune buna dimineata si ma saruta. Il sarut pe Vlad pe frunte si ii zic ca o sa stau cu el acasa. George ma prinde de bazin si ma intreaba de ce nu vin. Ii spun ca nu ma simt bine si as vrea sa raman acasa. El dã din cap afirmativ si paraseste incaperea. Dupa 20 minute coboara din dormitor imbracat si gata de plecat la munca. Ma saruta si pe Vlad il ia in brate. Isi ia cheile de la masina si iese din casa. Vlad se duce in sufragerie la televizor la fel si eu. I-au din bucatarie 2 pungi de cipsuri si ne asezam pe canapea. Ne uitam la desene si filme. Si uite asa ne gaseste ora 13:35. Il trezesc pe Vlad ca sa manance la pranz si dupa sa il duc in dormitor. Mergem in bucatarie si ii pun supa la incalzit. Dupa 5 minute ii pun bolul cu supa in fata. Imi pun si mie si ma asez la masa. Incepem sa mancam in timp ce Vlad mai avea putin si cadea cu capul in bol. Terminam de mancat si il i-au in brate pentru al duce in dormitor. Il asez in pat si il invelesc. Il sarut pe frunte si ies din dormitor. Ma duc in dormitorul nostru si fac ordine. Las geamul deschis ca sa se aeriseasca camera. Cobor in sufragerie si fac ordine si acolo. I-au oungile de cipsuri si le arunc si dupa dau putin cu matura. Nu dau cu aspiratorul pentru ca face galagie si Vlad doarme. Termin de facut ordine si ma duc la baie ca sa pun rufele la spalat. Cat timp se spala eu pot sa fac ceva de mancare pentru mai incolo si pentru George. 3 ore s-au scurs repede. Am pus rufele la uscat si am terminat si mancarea. Imi fac un sandvis si ma asez la masa. Imi i-au telefonul sa vad daca nu am vreun mail. Am 3 mail-uri si i le trimit lui George ca sa le vada. Dupa ce le-am trimis il sun sa il intreb daca le-a primit dar imi da ocupat. Dupa 2 minute imi da mesaj ca este in sedinta. Il las mesaj in care ii spun ca i-am trimis ceva pe mail si atat. Ma duc in sufragerie sa mai vad ce mai e pe la televizor si gasesc un film interesant. Ora este 18:22. Vlad se trezise intre timp si vine langa mine. Eu adormisem la televizor asa ca Vlad se juca cu parul meu si cu jucariile lui. Ma trezesc si eu dupa 2 ore. Ma duc in bucatarie ca sa incalzesc mancarea pentru ai da lui Vlad. Dupa 5 minute ii pun un bol cu ciorba si o farfurie cu pilaf si snitel. Imi pun si mie si mancam. Dupa 20 minute fac ordine in bucatarie si spal vasele. Il i-au de mana pe Vlad si merg la baie pentru ca sa ii fac baie. Imi spune ca e mare si se poate spala si singur. Dau din cap afirmativ si ii pornesc apa. Ma duc in dormitorul lui si ii i-au o bluza, pantaloni de trening si boxeri. Le pun pe masina de spalat si ies. Cobor in bucatarie si il vad pe George. Il intreb dece e asa devreme acasa, si imi spune ca ii era dor de mine si Vlad. Dupa 20 minute iese si vlad din baie si merge in dormitor. Il las pe George sa manance incontinuare si urc in dormitor. I-au uscatorul de par si ii usuc parul lui Vlad. Se mai joaca putin in pat si dupa adoarme. Ii dau jucariile la oparte si il invelesc ies din dormitor si ma duc in bucatarie. George spala vasele. Termina si ies si mergem in dormitor. Ma intreaba daca m-am gandit in legatura cu casatoria si ii spun ca mai este putin. Ma saruta si adormim.
Ziua 10.07, ora 10:10
Capitolul asteptat. Imediat 4k. Va multumesc. O privire si la "Viata unei adolescente" scrisa de @_O_a_n_a.
CITEȘTI
Suflet Inocent ~+18~
RomanceViata asta ... Cu urcari si coborari ... Numele ? Amanda Bensson. Rapita la 15 ani dar opss ! Nu dau mai multe detalii.