part 15

403 23 0
                                    

"No vieš Bia..jaa.....som ju stratila..." povedala a pozerala sa všade len nie na mňa. Ja som len vyvalovala oči.

"Ty..si...ju...stratila???" hovorila som pomedzi zuby. chytila som sa za spanky a masirovala som si ich.

"H..hej." vykoktala.

"Mia..ako si mohla stratiť asi 10 kilovu knihu ktorá bola velká ako obrovský kufor preboha?" spýtala som sa a sadla som si. Uprene som sa na ňu dívala a čakala som čo z nej vyleze.

"Neviem..jendoducho sa stratila. Neviem ju nájsť. Určite je v dome...cítim ju tam ale neviem kde." povedala a prosebne sa na mňa pozerala.

"Že mi ju pomôžeš nájsť....prosííím."

"Samozrejme že áno...veď ju potrebujem. Poďme, ideme k tebe..a ak ju nenájdeme tak si mŕtva." povedala som jej a postavila som sa. Obliekli sme sa a išli sme rýchlo k nej domov.

Ked sme stali u nej v hale. Mala obrovský dom. Na to som bola zvyknutá..ale na ten bordel čo tam bol...

"Taak chalani...potrebujeme nájsť obrovskú knihu s bordovým obalom. Má staré stránky a pár ich bude trčať...keď ju nájdete tak ju donesete do obývačky na stôl a zavoláte ostatných...chapenzi?" spýtala som sa a pozerala som sa na nich.

"Jasné." odpovedali zborovo a tak sme išli hladat. Hľadali sme skoro 5 hodín až sa nakoniec ozval Louis.

"Heeej...našiel som juuuuu." zišli sme dole do obývačky práve vtedy ked ju položil na stôl. Mia k nej išla a začala sa s ňou maznať. Prevrátila som očami odtiahla ju od nej a klakla som si k nej. Začala som v nej listovať a hladala som správnu kapitolu. Prešla hodina a to som bola ešte len na začiatku. Potom mi to doplo.

"Že ma to nenapadlo skôr." zatvorila som ju a priložila som na ňu ruku. Pomyslela som na kapitolu ktorú potrebujem nájsť a odtiahla som ruku rýchlo preč. Kniha sa otvorila a rýchlo prehadzovala strany. nakoniec sa zastavila asi v strede knihy na správnej kapitole.

"Tu je to....Hybridi." prečítala som názov kapitoli a chalani si sadli bližšie ku mne.

"Hybridi..mýtické stvorenia, ktoré majú rodičov rôznych druhov. Najčastejšie majú upírí pôvod a potláčajú svoju vlčiu stránku. Pomocou mesačného kameňa, obeti upíra a dvojníka sa kliatba môže zrušiť a upír sa stane hybridom. Napoly vlkolak napoly upír." čítal Liam úvod. 

"To vieme..potrebujeme nájsť ako sa dá zabiť." povedala som ahladala som v texte.

"Tu je to." ukázal Niall na jeden odstavec.

"Hybrida možno zabiť viacerími spôsobmi. Najúčinnejšie je vytrhnutie srdca alebo dýka namočená v popole bieleho dubu. Touto dýkou ho zabijeme len dočasne. Zabiť ho na trvalo je možné len v deň keď bol stvorený. Najúčinnejšie je ho zabiť v presnú hodinu a použiť kolík z bieleho dubu." prečítal zase Zayn a všetci sa na mňa pozreli.

"Vieme kedy bol stvorený?"(Harry)

"Viem asi približne ale presný dátum budeme museť nejako zistiť. Budeme ho museť začať sledovať." 

Nikdo sa to nedozvie (One Direction)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora