20. Dwa fronty.

1K 68 32
                                    

Wróciłem do domu. Tam jak zawsze; nikt nas mnie nie czeka. Rodzeństwo zajęte sobą a rodzice sobą. Tylko ja jestem odmiencem, który nie może się odnaleźć. Nie jestem już dzieckiem aby bawić się zabawkami jak siostra i brat. Nie jestem też dość dojrzały aby siedzieć z rodzicami... Głupi wiek.

Usiadłem na krześle w moim pokoju

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Usiadłem na krześle w moim pokoju. Nic nie robiłem prócz wpatrywania się w ścianę.
- Jack - Weszła do pokoju mama - Wujek Cole do ciebie dzwonił gdy ciebie nie było.
- Wiem.
- Co chciał?
- Ze mną porozmawiać.
- O czym?
- Nie interesuj się - Zdenerwowany odpowiedziałem na jej tonę ciężkich pytań. Na moją odpowiedź zareagowała grymasem na twarzy i wyjściem z pokoju. Znów myślałem o Colu.. Znów zagłębiałem się w coraz większym dole. Postanowiłem do niego zadzwonić.
- Halo? - Odebrał ukochany brunet.
- Halo...
- Po co dzwonisz?
- Bo dzwoniles wcześniej.. Gdy nie mogłem rozmawiać.
- Ale wszystko mamy już wyjaśnione.
- Jak to?
- Idź do Lulusia i nie zawracaj mi gitary - Te słowa mnie zabolały... Czy mu już na mnie nie zależy.
- Nie zdradzam Cię!
- Słucham?
- Nie zdradzam Cię do chuja! - Wykrzyczalem na cały dom.

____________
Uwaga, uwaga!
Chamska reklama!
Chciałabym poinformować o powstaniu nowej książki o tematyce homoseksualnej 😊
Integration of Homosexuals - Historia o zwykłym chlopcu, który poznaje homofobie i nietolerancje.
Dramat, Romans i Nastoletnie Zycie!

💞💞 Serdecznie Zapraszam 💞💞

My name is Jack.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz