"Taakže...chalani..ešte mesiac a máte voľno." povedal Paul keď sme všetci sedeli v hoteli v Nemecku. Zndene sme sa pozerali do telky.
"Vidím že ste nadšený." poznamenal ironicky Paul a prevrátil očami.
"Nečuduj sa Paul...práve sme pristáli po 12 hodinovom lete. Čo by si od nás viacej chcel?" spýtal sa ho Louis a zívol si.
"Kres papuľu." povedal potichu a sadol si k nám.
"Chalaniiii....pomoooooc." počuli sme kričať Josha z kuchyne. Všetci sme sa tam rozbehli. Josh stál s bassebalkou v ruke oproti Markovi( dajme tomu že je to gitarista, newm ako sa volá) ktorý mal medzi nohami dieru. Nechápavo sa na neho pozeral. Josh sa zahnal a trafil ho priamo do rozkroku. Mark sa zvalil na zem a držal si svojho kamoša. Josh búchal po zemi a stále sme nevedeli po čom búcha. Až keď sme uvideli to mále čudo na zemi tak nám doplo prečo tak vrešťal. začali sme sa smiať.
"Čo sa smejete..veď nám mohla ublížiť." povedal nechápavo Josh
"Josh...ved to je len myš." smial sa Niall chytil myš do ruky.
"Auuu Josh....ja ťa zabijem kurva. Odrežem ti vtáka aby si cítil aká je to bolesť." Hovoril Joshovi Mark a prikladal si na rozkrok lad.
"Prepáč Mark..ale mohla ťa hryznúť do vajec." povedal a odložil bassebalku a napil sa vody. Všetci sme zo smiechom išli naapäť do obývačky. Louis začal trepať hovadiny a tak sme sa stále smiali. Asi okolo desiatej sme išli spať.
Ležala som v posteli a počúvala som Zayov pravidelý dych. Potom som sa na neho pozrela. Bol tak sladký keď spinkal. Opatrne som sa k nemu naklonila a dala som mu letmú pusu. Tá sa však stala hlbšiu pretože si ma Zayn pritiahol a prisal sa mi na pery. Bozky som mu oplácala a zaborila som si prsty do jeho vlasov. Zayn sa postavil a mňa si vzal na ruky. Stále ma popri tom bozkával a spolu sme išli do sprchy. Pustili sme vodu a Zayn ma oprel o stenu. Pomaly do mna strčil svojho kamoša a ja som zavzdychala. Začal prirážať a obaja sme nahlas vzdychali. Maly sme tentokrát izbu sami takže sme mohli vzdychať koľko sme chceli. Keď sme sa urobili tak ma Zayn postavil na zem a oprel sa o mňa. Ja som bola opretá o stenu a obaja sme prerývane dýchali. Potom sme sa osprchovali usušili sa a išli sme sa obliecť. Išli sme na raňajky. Chalani už sedeli za stolom a raňajkovali. Pridali sme sa k nim a tiež sme sa najedli.
"Nabudúce skúste vzdychať menej. Tie steny nie sú až také hrubé." pošepkal mi Liam a ja som sa len trocha začervenala. Neviem prečo. V poslednej dobe som veľmi čudná. Neviem to popísať. žiarlim na každú ženskú ktorá sa k Zaynovi priblíži. Dosť som sa z chalanmi zblížila. Nebereme moc ohľad na to že ja som upír a oni vlkolaci. Pomohla som im s nejakými vecami a oni pomohli pre zmenu mne. Bavili sme sa, chodili sme spolu do klubov. So Zaynom sme sa naučili nehádať sa pri sexe. Čo je len plus lebo po tom trapase čo sme si spôsobili keď sme boli opitý, iba trošku, tak sme mali dosť. Obaja sme nahlas vzdychali a nadávali si a chalani pri tom boli v obývačke. Potom to Harry s Louisom ešte dlho vyťahovali ale potom to nechali tak. S naším sledovaním sme moc nepokročili. Stále sme na bode mrazu. Pomaly sa vzdávam nádeje že nám to niekedy vyjde ale potom príde niečo dobré a moja odhodlanosť stúpne.
Všetci sme spoločn išli na izbu a prezliekli sme sa. Išli sme do arény na zvukovú skúšku atď. Večer majú chalani koncert.
VEČER
Stojím pri vchode na javisko a pozerám sa na chalanov ktorý blbnú. Smiala som sa. Potom ku mne pribehol Niall s Louisom a vzali ma na pódium. Bláznili sme sa tam a ja som s nimi spievala. Asi po 10 minútach som išla preč. Išla som na WC a potom som zostala v šatni. Chalani o chvíľku skončili a prezliekali sa. Ja som zatiaľ bola na twitteri. Našla som si jeden tweet určený na moju adresu.
"Si kurva. Si s chalanmi len aby si sa tam kurvila a nič iné nerobila. Určite nerobíš Paulovi asistentku. Taká kurva ju robiť nemôže. Choď sa kurviť niekam inam a nechaj chalanov na pokoji."
Prečítala som si to a zostala som šokovaná. Pocítila som ako mi tečú slzy. Hodila som mobil na sedačku a utekala som preč. Počula som za sbeou chalanov ako na mňa kričia že čo sa stalo a kde idem. Ja som len utekala kam ma nohy niesli. Skončila som v jednom preplnenom bare. Hádzala som do seba jednu vodku za druhou. Sedela som v boxe a okolo seba som mala snáď milión servítiek a pohárikov od vodky. Barmanovi som povedala nech mi na stôl donese dve fľaše. Stále som pila a rozmýšlala.
Prečo ma to vlastne tak ranilo, veď ich fanúšičky mi môu vyliezť na hrb. Prečo sa tým teda tak trápim.Asi pre to lebo už nie si taký sobecký upír ako kedysi. Zmäkla si. Zmenila si sa. Oni ťa zmenili. Nie to je hovadina. Nikdo ma nezmenil. som stále rovnaká. Prečo ma potom zranio to že ma ich fanúšičky nenávidia? Veď som len Paulova asistentka a nič iné.
Hádala som sa zo svojim mozgom a stále som plakala.
Liamov pohľad
Hneď ako vybehla zo šatne tak sme ju išli hľadať. Hľadali sme ju asi dve hodiny. Rozdelili sme sa a pokračovali sme v hľadaní. Našiel som ju v jednom preplnenom bare ako sedí v boxe a plae. Bola totálne na mol. Mal som pri sebe jej mobil. Všetci sme si prečítali ten tweet od jednej fanúšičky a vedeli sme ktorá bije. Sadol som si k nej a čakal som kým začne rozprávať sama.
"Prečo ma to trápi Liam. Som sebecká, namyslená a nikto ma nezaujíma. Tak prečo ma to tak trápi?" spýtala sa a pozrela na mňa uplakanými očami.
"Neber to tak Bia. Tie fanúšičky sú lem rozmaznané a závidia ti. To je všetko." povedal som jej a objal om ju. Nechal som ju nech sa vyplače. Popri tom som napísal chalanom sms e kde sme a nech prídu. Kým prišli tak na mne Bia zaspala. Harry ju checl zobrat na ruky ale povedal som mu že je to dobré. Položil som ju do auta na Harryho nohy a sadol som si za volant. v tichosti sme sa viezli do hotela. Na izbe som ju položil do postele. Potom som odišiel.
Zaynov pohľad
Keď všetci odišli tak som ju vyzliekol len do spodného prádla a poriadne som ju zakryl. Potom som sa vyzliekol aj ja a lahol som si k nej. Pozoroval som ju a popri tom som rozmýšlal.
Prečo je to také divné. Moje pocity voči nej sa úplne zmenili. Keď som s ňou je to úplne iné. Prečo mám takéto pocity? Po1. je to upír a po 2. je sobecká a namyslená ale je neuveriteľne sexi. Asi preto som stále s ňou. V posteli je vynikajúca, to sa musí uznať. Kdo vie prečo mám také divné pocity. Veď čo, keď ma prestane baviť tak ju odkopnem alebo zabijem, to je jedno. Aj tak je to len kurva.
Zatlačil som do úzadia moje dobré ja a nechal som nech prevláda to zlé. Potom som zaspal.
YOU ARE READING
Nikdo sa to nedozvie (One Direction)
FanfictionPríbeh o záhadnej úpirke Biance, ktorá dostane prácu ak asistentka Paula Higginsa, ktorý je manažérom a šéfom ochranky One Direction. Dvaja členovia skupiny čoskoro zistia čo je zač a budú sa ju snažiš dostať odtiaľ preč. Nastanú však problémy, ktor...