Niels en Isabel hebben geen idee wat voor drama er allemaal afspeelt en nemen nog steeds meer shots. Dan draaien ze zich toevallig tegelijk om en ineens staan ze oog in oog met elkaar. Heavy breathing. Niels doet z'n ogen dicht en leunt naar voren klaar om Isabel te zoenen maar krijgt dan een flashback naar hoe David en Isabel aan het tongworstelen waren en rent snel huppelend weg terwijl hij "PANIEK" roept net als in de gif. Dan komt hij buiten en is hij helemaal verward. Liam bestudeert de grond waar Megan en de Indiërs stonden voor verse sporen zodat ze de speurtocht in kunnen zetten en Robert staat ernaast en knikt bij alles dat Liam zegt terwijl hij heel intelligent aan z'n baard zit en Floris staat op straat een monoloog te houden en niemand weet eigenlijk waarover maar het is heel filosofisch en omstanders geven hem geld want ze denken hij is of Jezus acteur of zwerver en hoe dan ook verdient hij centjes en Lisa is aan het shoppen op haar telefoon omdat ze tantoe veel geld gaat verdienen met de foto's en Niels leest de Taptoe
De jongens waren nog steeds bezig met Megan te redden van de Indiërs. Één Indiër viel op de grond en nam Megan mee. De rest rende weg. Megan zat helemaal onder het bloed. Grote schaafwonden over haar armen en knieën. De jongens hielpen haar weer omhoog. "Ze moet naar het ziekenhuis" zei David. Iedereen was het met hem eens.
Op dat moment kwam Lisa de club uitlopen met heel veel geld in haar hand. "Dankje Daaf en Liam hahahahahahahhaha" toen zag ze wat er met Megan was en rende er naartoe. "Maak je geen zorgen girl ik betaal alles ik ben rijk nu"
Niels raapte al zijn moed bij elkaar en liep weer naar binnen. Hij pakte Isabel beet. Ze keken elkaar aan en Isabel sprong op Niels en klemde haar benen om zijn heup en ging in voor een diepe kus. Niels hield haar omhoog en ging mee in de kus. Ze werden onderbroken door David, David die boos was. Isabel was van hem al duwde hij haar weg eerder op de avond. David gaf Niels een harde klap en wilde verder vechten, tot Robert riep dat ze echt weg moesten gaan om op tijd in het ziekenhuis te zijn.
In het ziekenhuis aangekomen zagen ze Aquilla en Maurits. Floris liep naar ze toe "hoi gekke kerels wat doen jullie hier?" Aquilla keek naar de grond. "Ik ben zwanger" zei ze. Niels schoot heel erg in de lach, zo hard dat hij over de grond begon te rollen van het lachen. "AQUILLA IS ZWANGER PANIEK" riep Megan. Lisa was te moe en besloot op de grond een dutje te nemen. Aquilla en Maurits liepen een kamer in voor een echo, even later werd ook Megan opgehaald voor onderzoek de rest wachtte op Megan.
Liam liep naar de balie omdat hij graag een geslachtsverandering wilde doen. Hij kon meteen terecht. Hij kreeg overal verdovende spuitjes en werd toen meegenomen door wat doktoren en zusters.