Djevojka sa nedoumicama :)

45 2 0
                                    

Mislim da je sada pravi trenutak da vam ispricam pricu o jednoj djevojci koja je trazila srecu na svim stranama,a nije bila svjesna da joj je on blizi nego ikada.Prije dvije godine,poslije osnovne skole kada je bila izmedju djevojke i djevojcice upoznala je jednog momka.Vidjali su se par dana ,druzili i onda su odlucili uciniti to njihovo druzenje vezom.Njihovo zabavljanje trajalo je svega dvije sedmice,a onda su kako to inace bude na raspustu isli na more,kod rodjaka ,prijatelja i  slicno. Sudeci po tome da su to bile neke prelazne godine djevojka je bila povodljiva i neozbiljna.Svaki joj se momak svidjao i nije cijenila ono sto ima .Nakon par dana javio joj se momak kojeg je ona smatrala nedostiznim . Njegove rijeci su postajale sve zanimljivije i sve vise  ju je zaludjivao i ona je zaboravljala na svog momka i njegove kvalitete.Nakon silnih razgovora s gospodinom „nedostiznim „ i velike ljubomore zbog drugih djevojaka koje su pricale i javljale se njenom momku ,ona je odlucila prekinuti svoju vezu. Ostavila mu je poruku u inbox.Tog dana je otisla kod prijateljice jer se dugo nisu vidjele.On ju je nazvao ,nakon par neodgovorenih poziva odlucila se javiti.S druge strane se cuo njezan,muski glas koji joj je rekao „ srce moje“ . Te njegove rijeci prekinula je rekavsi mu ostrim tonom „procitaj moju poruku na fbu“ . Prekinula je i od tada se nisu culi neko vrijeme. Ona se ludo zaljubila u „nedostiznog decka“ .Prosao je raspust i ona je krenula u srednju skolu .Svakodnevno je vidjala „nedostiznog“ ,ali i bivseg decka. On je uvijek bio u zenskom drustvu ,a „nedostizni „ sve cesce u drustvu svoje bivse djevojke. Ona je bila sretna i nasmijana sve dok jednog dana njenu srecu nisu pokvarile rijeci „ pomiricu se sa svojom bivsom djevojkom ,volim ju.“ . U tom trenutku ,kada je cula te rijeci sve se u njoj srusilo ,ali iz nekog bijesa i ljutnje skupila je snage  i rekla mu da je to odlicno za njega i da je sretna zbog njih. Otisla je svojoj najboljoj prijateljici ,isplakala se. Nakon par dana odlucila mu se osvetiti tako sto ce se  i ona pomiriti s bivsim momkom. Ucinila je to iz cistog inata. Njen bivsi momak ju je prihvatio rasirenih ruku,neznajuci za njen bijes ,ljutnju i inat. Odlicno je glumila. Nije sve slagala,svidjao joj se i on malo ,ali „nedostizni „ je bio njena opsesija. On je nju gledao bivsim,a ona njega s bivsom i tako su ubijali jedno drugo .Njen decko nije ni slutio sta ona radi,ali nije ni on bio vjeran ,ili je samo glumio da bi ona bila ljubomorna  i uspio je.  Sve vise osoba je dolazilo njoj s pricama da je on vara i prekinuli su ,a „nedostizni „ je bio jos u vezi. Nakon nekog vremena ,nepricanja i izbjegavanja,poceli su se druziti prijateljski.Ona se vidjala s „nedostiznim“ i postala luda za njim,jos vise .Druzila se s bivsim deckom ,postali su jako dobri prijatelji.Ona je sa strane imala druge momke,on druge djevojke,ali su cesto izlazili zajedno. Njegove cure su bile ljubomorne na nju,a njezini momci na njega. Dugo su tako bili prijatelji do nakon dvije godine zajednicka prijateljica nije pravila pati. Na tom rodjendanu su bili zajedno cijelu noc.Oboje su osjetili privlacnost,ali o tome nisu pricali. Dalje su nastavili razgovarati svakodnevno.Nakon jos par izlazak ponudio joj je da izadju nasamo .Oboje su to rekli samo najboljim prijateljima.Kad su izasli poljubili su se i sve je bilo jasno,zudili su jedno za drugim toliko dugo i skriveno. Prava ljubav se razotkrila..Sada kada ih sretnete znacete da su to oni.Uvijek su nasmijani  jedno pored drugog i sada nece dozvoliti da ih gluposti razdvoje. 

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 29, 2014 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Djevojka sa nedoumicama :)Where stories live. Discover now