Laura_Styles2019 m-a provoc să spun un lucru important care m-a făcut să mă maturizez! Acest lucru ,schimbarea aceasta m-a maturizat mult.Am fost un copil cu o copilărie nu prea bună! Eram dat la o parte din cauza aspectului meu,eram marginalizat de colegi si prieteni! Aveam prieteni,dar când era vorba despre o petrecere sau ceva important nu eram anunțat sau invitat.Sora mea era mai mica ca mine dar era mai populara si peste tot invitată,dar mereu mi-a tinut partea si m-a sustinut. Uni mă luau peste picior din cauza înfățișării mele. Dacă ieseam cu băieți undeva,fetele vorbeau numai cu ei,iar cu mine vorbeau din simplă politețe,prietenie sau mila? Nu stiu.Insa fetele nu ma priveau ca pe ceilalți băieți. Nu eram băgat in discuții. Însă până intr-o zi când m-am hotărât să-mi iau soarta in mâini si să-mi-o schimb.De aceea zic mereu:Destinul ți-l croiesti cum vrei tu!
Am fost plecat câțiva ani in Italia si când m-am reintors eram de nerecunoscut,nimeni nu mă recunoscuse,in afară de femeia de servici si o colegă.De la 15 ani am hotărât să mă schimb,nu pt.ceilalti ci pentru mine.Vroiam o schimbare,să mă pot privi cu plăcere in oglindă. La 17 ani m-am reintors acasă. Si acum pot zice ca am o altă viață. Dar nu am sa uit niciodată de aceea parte a vietii mele.Ea ma face mai puterni,mai ambitios si ma face sa nu uit ca lumea judecă si critica dupa aparențe,putini sunt care nu fac asta!