Capitolul 33

1.1K 103 40
                                    

                 Chase

    — Jocul s-a terminat.

    Bărbatul cu parul întunecat care se afla pe hol cu câteva minute înainte, era acum în fata noastră, privindu-ne cu o oarecare viclenie.

     Corpul mi s-a încordat și am împins-o pe Haven in spatele meu, deranjat de privirea insistenta a tipului îndreptată spre iubita mea.

    — Sala este în spatele vostru. Ce ziceți să intram și noi?

     Eram gata sa sar spre el și să-i rup beregata, dar m-am oprit când mi-am amintit ca Haven era în spatele meu.

    Am strâmbat din nas și am făcut un pas spre ticălosul din fata mea, când i-am observat sclipirea provocatoare din ochi.

     — Esti sigur ca vrei sa faci asta, Romeo? Ești înconjurat din toate părțile. Dacă doar încerci sa ma atingi, vei fi ucis într-o clipa.

     M-am încruntat spre el și am scrașnic din dinți, privind cu coada ochiului în dreapta mea unde câțiva vampiri ne priveau prea atenți.

   Am făcut un pas înapoi și i-am înconjurat talia lui Haven, ea cuibarindu-se la pieptul meu.

      — V-ați calmat? Bun, acum sa mergem.

    A murmura brunetul, inconjurandu-ne și înaintând spre intrarea în sala.

     — Nu mergem nicăieri pana nu aflu cine sunteți și ce urmăriți.

     Bărbatul și-a ridicat o sprânceană.

     — Nu ești în măsura sa ceri asa ceva. Nu aveți alta opțiune.

     Si spunând asta câțiva vampiri au început sa se apropie, aprobandu-i vorbele brunetelui.

     — Chase. A șoptit Haven pe un ton rugător. Hai sa mergem.

    Am înghițit in sec, iar dupa ce i-am prins mana într-a mea, am inaintat.

     I-am strâns mana mai tare lui Haven când am întrat în sala, corpul ei începând sa tremure.

      Nu mai era nici un invitat, dar pe jos și pe pereți erau urme de sange. Ethan și Devon Morgan erau în mijlocul sălii, înconjurați de niște vampiri în timp ce se țineau de mana.

      Un semn de întrebare mi-a apărut în gând când le-am văzut privirile calme.

    — Se pare ca au sosit toți invitații. Foarte bine, cei vechi au devenit deja plictisitori.

    A spus un roșcat, privind amuzat spre noi.

    Brunetul a început sa pășească spre el, privindu-i impasibil.

    — Termina cu glumele, Conor și adu-mi aparatul.

    — Nu ești deloc amuzant, David. A murmura roșcatul, Conor, spre brunet.

      — Nici n-am zis ca as fi.

     Conor s-a îndreptat spre o geanta așezată lângă o masa, acum prăbușita, de unde a scos o seringa și o cutie.

     I-a inmanat seringa lui David, după care a deschis cutia, mai multe recipiente pline cu sânge aflându-se în ea.

     David și-a îndreptat privirea spre Haven, privind-o incantat.

    — Nici sa nu încerci. Am urlat spre el, punându-ma în fata lui Haven. Nu o sa te las sa te atingi de ea.

     — Nu-ti ceream permisiunea, pustiule.

Sânge înșelătorUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum