Odată, o să simţi lipsa SMS-urilor trimise de mine. O să-ţi fie dor cum obişnuiam să îmi fac atâtea griji pentru tine când stăteai afară până târziu . O să-ţi fie dor de certurile noastre. Într-o zi, când voi fi plecată, o să-ţi fie dor să ai pe cineva căruia chiar îi păsa de tine şi chiar te vroia. Când nu voi mai fi acolo, o să-mi simţi lipsa..
Și în fiecare zi te vei gândi ca aceea nouă ea din viața ta nu te face sa te simți atât de bine cum o făceam eu, că vocea ei nu seamănă nici măcar puțin cu a mea, că nu-ți dă aceeași fiori pe care ți dădeam eu. Că fluturi ăia pe care-i simțeai în stomac când erai în preajma mea au disparut de mult, și probabil n-or să se mai întoarcă.Trist. Multe din lucrurile pe care le făceam eu, lucruri nesemnificative cândva, vor însemna totul când eu n-o să mai fiu, pentru simplul fapt că tu mă păstrezi încă în inima ta, rece cândva, dar atat de caldă acum,că nici ce-a mai rece persoană nu o poate schimba. Dorul te va inunda,dorindu-ți să mă ai iar lânga tine, dorindu-ți să fi apreciat toate lucrurile mărunte dar semnificative la timp, dorindu-ți să nu fi fost tu cel vechi, ci cel nou, spunandu-mi ce iubire imi porți, pentru ca atunci, te iubeam. Astăzi, după toate prin câte am trecut, încă te iubesc, dar acum nu mai deține controlul inima, ci mintea, căci de cate ori s-a lasat inima pe mâna ta, degeaba, căci de cate ori a fost frantă,rănită,s-a hotărât că mintea, ar avea mai multă putere,si ințelepciune pentru a alege. Iubirea ce ți-o port este nemarginită, te asigur.
Via tortura emotionala.