'Erken yasta hayatini kaybeden yakisikli sarkici Harry Styles'in cocuklari ve diger One Direction uyeleri onun anisina bir album cikardi. Can never forget you adini verdikleri bu albumde cok ozel sarkilar yer aliyor. Hem Harry adina yazilanlar hem onun yazdiklari. Album bu haftasonu satisa sunulucak.'
"Bu kadar buyuk bir basari elde etmeleri ne guzel" dedi Perrie dusunceli bir sekilde koltukta otururken.
"Keske Harold bunu gorebilseydi. Her zaman cocuklarinin digerleriyle ortak bir calismada olmasini isterdi. Bazen geceleri Louis calisma odasinda yalniz basina oturuyor ve Harry'nin yazdigi notlari okuyup sessiz sessiz agliyor. Henuz hicbiri tam olarak atlatamadi." diye devam etti Eleanor.
Persembe aksami cocuklar disari ciktigi icin onlarda toplanmislardi. Emma yoktu. Artik cok fazla disari cikmiyordu. Dogru duzgun konusmuyor, ne yemek yiyiyor ne de odasinda oturup Harry'yi dusunmekten baska bir sey yapiyordu. Cocuklarla bile ilgilenemez olmustu. Bos zamanlarinda Eleanor, Perrie ve Danielle sirayla gidip cocuklara bakiyorlardi. Darcy annesinden cok daha gucluydu. Evi o idare ediyordu ama artik yorulmustu ve dogru duzgun eve bile ugramiyordu. Harry'nin 18 yasinda yasadigi bunalimi simdi o yasiyordu. Kendini sokaklara vuruyor ve saatlerce donmuyordu.
Calan telefon uzerine hepsi dusuncelerinden siyrildilar. Eleanor telefona cevap verdi. Arayan Louis'ydi.
"Hangi hastane? Hemen geliyoruz."
***
Emma'yi hastaneye kaldirmislardi. Bella annesinin odasina girip onu baygin bulunca vakit kaybetmeden Liam'i aramisti. Doktor teshisi koymustu.
Birbirini cok seven iki insanin ayni kaderi paylasmasi mumkun muydu?!
Emma'nin beyninde tumor vardi. Ustelik hastaligi oldukca ilerlemisti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Our Love Was Strong
FanficBirbirlerine çocukluklarından beri aşık iki genç.. Katıldığı bir yarışmadan sonra hayatı değişen ama duyguları değişmeyen dünyaca ünlü bir yıldız.. Karşılaştıkları engeller, itirafsızlıklar.. Küçük yakınlaşmalarla umut bulan iki kalp.. İşte Harry v...