Gözler,her şeyin kanıtı gözler idi . Fakat Sevde'nin gözleri yoktu. Aslında vardı olmasına da .. Göremedikten sonra..
Akşam olmuştu . Köpek sesleri sokaklarda yankılanıyor . Hafif rüzgar sesiyle "Ben buradayım" dedittiriyordu . İç ürperten sesler sanki bu gece sözleşmişlerdi .Hepsi farklı bir yandan .
Bir de Sevde'nin evindeki sesler .
-SEVDE'NİN DİLİNDEN -
"En son bardağın kırıldığını hatırlıyorum .Zaten gözlerim de görmüyor. Kırılan belkide bir bardak değildi. Binlerce hayal,binlerce umut.. Ne varsa artık . Hepsi kırıldı o bardakla birlikte! . Sonra kapı açıldı . Bir kol , aldı tuttu beni ,sürükledi kapıya doğru.Beni sürükleyen babamdı. Yani üveybabam . O ailede hiç kimse sevmiyordu beni ! .Bunu biliyorum .Benim sevgiye ihtiyacım yok .Saygı olsa yeterli.
Benim hayallerim ormannı özleyen fakat kafeste hapis olan bir kuş misali . Her neyse .Babam aldı beni kapıdan dışarıya attı .Kapıyı da üstüme kapattı . O gıcırdama sesini hiç unutmuyorum .!! En acı veren ses .. Ve bir çok kişinin nefret ettiği bir sesti o "Gıcırdama " Sesi! Yağmur yağıyordu . Rüzgar sesi , Köpek sesleri ve daha birçok iç ürperten ses . Korkuyordum ! Sadece korktuğumu hissediyordum .
O eve dönecek kadah yüzsüz değildim . Değneklerimle yürümeye başladım . Yavaç yavaç yürüyordum .Acelem yoktu sonuçta .
Beni soğukta montsuz bakkala gönderen bir Üveyannemde yoktu . Beni sürekli azarlayan bir üveybabamda.Biliyor musunuz ? Herşeyi yere atıp kıran sonra benim üstüme atan bir üveykardeşimde yoktu . Acelem de !
Yoldayken biri görmüş beni . Fakir ama duyarlı bir adam . Adı Mert'miş .O amca adı gibi de mertti. Beni evine aldı. Sobada bir kaç odun yanıyordu ,Bahtiyar teyzemizin kısık ateşte yaptığı çorbaya diyecek yok tabii :) Seslerini duyuyordum . Belki de görmekten başka herşeyi yapabiliyordum ama tek yaram görememek . Her Neyse . Mert amca beni büyüttü . Okula gönderdi. Beni kızı gibi sevdi .Gözlerimin yokluğunu hissettirmediler bana . Üveybabam çok zengin olmasına rağmen beni bir göz doktoruna bile götürmedi.
Mert amca öylemiydii ? Hayıır .
O fakir olmasına rağmen ,çalıştı çabaladı, beni pahalı ve kaliteli bir göz doktoruna götürdü .Doktor benim gözlerimi ameliyatla geri getirebileceğini söyledi.
Ameliyat oldum ...
Şu anda 18 yaşındayım .. Gözlerim görebiliyor . Her şeyden çok değer verdiğim ve babam gibi sevdiğim bir Mert amcam var :)) Hayalimdeki meslek için çalışıyorum . En önemlisi beni destekleyen çook sevdiğim bir Ailem var :)))) .. "
Bu İlk Hikayem Arkadaşlar ..Umarım Beğenirsinizz .. :D :D