×2×

43 6 6
                                    


"Jungkook-ah......jungkook-ah......huuu....jung...."

Damn....mimpi apa pulak kali ni😭

Wait....wait.....perempuan tu sebut nama aku tadi??? Woaaah imma so famouseu" *flip rambut yoongi*

*bultaoreune fireeeeeeee*

Aduhhhh asalla time ni otak sibuk nak jamming lagu fire *sigh*

Tiba2 keseluruhan badan perempuan yang berada di hadapan Jungkook terbakar(alah macam dalam mv Fire tu)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Tiba2 keseluruhan badan perempuan yang berada di hadapan Jungkook terbakar(alah macam dalam mv Fire tu). Jungkook terkedu melihat keadaan perempuan itu.

Lebih mengerikan, dengan megahnya perempuan tu berlari ke arah dia membuatkan Jungkook  bertempiaran lari seperti Rapmon di ISAC.

*dasi Run Run Run nan meomchul suga eobseo
tto Run Run Run nan eojjeol suga eobseo*(hakhakhak karok sat~)

"Ughhh apakah iniiiiiiiiiiiiiiiiiiiii?!?!" Laung Jungkook sambil berlari

Namun....tanpa disangka......perempuan itu berlari melepasi Jungkook dan terus meluru ke arah.....(awat bunyik mcm reporter sukan ja ni...bruh sambung balik....)

"Jin hyung!!!!!!!!!!!!!! Lari!!!!!!!!!!"

Dengan muka blurnya Jin hanya melihat perempuan fire(?) tu menuju ke arahnya dan mereka berdua terus lesap dari pandangan Jungkook!

"Andwaeeeee......andwaeeeee!!!!! Jin hyunggg!!!!!!"

*ppak*

"Bruh......mimpi lagi ke ni? Huh....nasib baikla epal ni jatuh atas kepala....kalau tak...."

"Yah jungkookie! Kau taknak pergi kelas Chemi ke?" Soal Jimin classmate,deskmate dan kepalamasukairmate Jungkook dari tingkap kelas.

"Uhhh.....pergi kot! Tunggu aku!"

"Oh...arasso~"

Sedang Jungkook berlari ke kelasnya dia berselisih dengan seorang perempuan yang agak familiar tapi.....

"Ahhhh apa2 je la.....nantila fikir balik kalau tak Jimin tinggalkan aku nanti." Getus Jungkook.

















"Errbody say la la la la la~~~ say la la la la la~~~ hehehe~~~ Jeon Jungkook....heh"




  

                                           ©aliana_yuu
             
                                    
                                                                  ;
                                           Doraemochi-
                                     Kookiecicahtae_
 


A little note from this newbie author(?) Hakhak author kepala sardin😂😂😂:

Eyo and waddup!
Just nak chit chat sket....this is for the first time in forever~~~~i wrote a fanfiction~~~~ yesh....this is mah first and last(?) fanfiction i guess😂😂😂thanks a lot naaa baca.... Kalau tak best tu pujukla hati sampai jadi best hakhakhak. Okay tu je chiao

Dream Catcher » j.jungkookWhere stories live. Discover now